AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Del Skrevet 1. juni 2016 Hvorfor er nsb forsinket flere dager på rad? Anonymkode: 79cd2...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Del Skrevet 1. juni 2016 På Flåmsbanen? Anonymkode: 169c0...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Del Skrevet 1. juni 2016 Hvis du skriver litt om hvor det er, så kan du kanskje få noen relevante svar? Regner egentlig med at dette er en frustrasjonstråd heller enn en tråd der du ønsker svar, men utdyp gjerne hvis du faktisk lurer på dette. Anonymkode: d3b41...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. juni 2016 #4 Del Skrevet 1. juni 2016 Hjelper vel svært lite å klage her inne over at toget ikke er i rute. "Det går alltids et tog, men når kommer det?" Ble det til en vinter de sleit veldig med å holde rutetabellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Del Skrevet 1. juni 2016 Toget på sørlandet er alltid forsinka.... Og det er spesielle regler her, så du får ikke tilbake penger om det er en halvtime forsinka, det må være en time forsinka.. Føles jammen godt å forurense lufta med bensinbilen min da. Anonymkode: 5f79a...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 1. juni 2016 #6 Del Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Toget på sørlandet er alltid forsinka.... Og det er spesielle regler her, så du får ikke tilbake penger om det er en halvtime forsinka, det må være en time forsinka.. Føles jammen godt å forurense lufta med bensinbilen min da. Anonymkode: 5f79a...909 "Spesielle regler" er det vel ikke for Sørlandet. Men regiontog kan være opptil en time forsinket før man får refusjon, og lokaltogene 30 minutter. Det handler om hvor lang strekningen er og hva slags forsinkelser en da kan regne med. Men for å gi et konkret svar på TS sitt innlegg, som kanskje kan være relevant avhengig av hvilket tog det er snakk om: NSB sliter litt med solslyng for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 3. juni 2016 #7 Del Skrevet 3. juni 2016 Kor er dette? Eg synest NSB mest alltid er i rute, eg!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Del Skrevet 3. juni 2016 NSB utkonkurrerer seg selv ved å ha så mange problemer (uavhengig av hvem sin skyld det egentlig er). Det går bare tregere og tregere for hvert år samtidig som Jernbaneverket aldri klarer å bygge seg ut av problemene. Her om dagen måtte jeg kjøre til jobb i Oslo fra Østfold. Måtte kjøre på Mosseveien som har noe enormt mye kø for tiden pga tunnelstengingen andre steder. Jeg dro 10 minutter etter jeg pleier når jeg skal rekke toget og kom frem til Oslo sentrum 10 minutter før toget. Dette er et regiontog som skal være raskt og reisen tar ca 1 time med bil uten kø ... Anonymkode: 715fa...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå