Gå til innhold

Brystreduksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har store pupper, og det har jeg alltid hatt. Jeg bruker str 70H/65I (kommer an på BHen) og veier 62 kg. Henger gjør de også. Smerter i øvre del av rygg har jeg, men aner ikke om det er pga puppene. Er det noen her som har fått dekka brystreduksjon av staten? Hvor lang var prosessen, og ikke minst; ble du fornøyd? Ved hvilket sykehus ble du operert? 

Jeg vurderer å ta det opp med fastlegen min, da puppene mine plager meg mye. Husker jeg nevnte det for mange år siden, men da var jeg overvektig og legen sa jeg måtte gå ned i vekt for å i det hele tatt bli vurdert. 

Uansett, håper noen kan komme med noen erfaringer :)

Anonymkode: 5f7ab...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde trene litt styrketrening for å få sterkere rygg? 

Gjest 82girl
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har store pupper, og det har jeg alltid hatt. Jeg bruker str 70H/65I (kommer an på BHen) og veier 62 kg. Henger gjør de også. Smerter i øvre del av rygg har jeg, men aner ikke om det er pga puppene. Er det noen her som har fått dekka brystreduksjon av staten? Hvor lang var prosessen, og ikke minst; ble du fornøyd? Ved hvilket sykehus ble du operert? 

Jeg vurderer å ta det opp med fastlegen min, da puppene mine plager meg mye. Husker jeg nevnte det for mange år siden, men da var jeg overvektig og legen sa jeg måtte gå ned i vekt for å i det hele tatt bli vurdert. 

Uansett, håper noen kan komme med noen erfaringer :)

Anonymkode: 5f7ab...3c9

Jeg tok en brystreduksjon på torsdagen, jeg hadde 75 f og veier 56 kg. Fikk fjerna ca 200 gr i hvert bryst. Jeg bestilte time hos legen i januar, fikk time 1 februar. Legen min sendte søknaden til Aleris(privatklinikker går mye raskere), var på konsultasjon på klinikken i begynnelsen av april. Kunne gått fortere men legen var bare på klinikken en gang i mnd. Fikk det dekt av det offentlige. 

Hadde time 07.45, og var ute igjen kl 11.30. operasjonen hadde gått greit, jeg var litt forvirra første 10 minuttene men etter det så har det gått veldig fint. Ingen smerter, klør litt eneste. Fikk sterke smertestillende som jeg tok sammen med paracet i 4 dager, etter det har jeg ikke tatt noe. Jeg har klart meg fint alene etter jeg kom hjem fra klinikken. Bortsett fra at jeg fikk hjelp til å vaske håret på dag 4:) 

Vet ikke enda om jeg blir fornøyd, akkurat nå er de gule, blå, og hovne:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...