Gå til innhold

fine og dyre pynteputer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir du irritert om noen bruker de fine pynteputene dine til ekstra ryggsstøtte ?

Anonymkode: 75883...e16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du irritert om noen bruker de fine pynteputene dine til ekstra ryggsstøtte ?

Nei. Puter er til for å brukes. Gjestene kan ikke vite at dine pynteputer ikke skal brukes.

Sett da frem ordentlige puter til dine gjester som kan brukes da vel?!

Anonymkode: 8d3ce...ac5

• Liker 3
Skrevet

Nei, man setter da puter i sofaen for at de skal brukes! Noe annet er jo latterlig.

• Liker 3
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den Tuesday, May 31, 2016 at 23.27, AnonymBruker skrev:

Nei. Puter er til for å brukes. Gjestene kan ikke vite at dine pynteputer ikke skal brukes.

Sett da frem ordentlige puter til dine gjester som kan brukes da vel?!

Anonymkode: 8d3ce...ac5

Skriver jeg at JEG blir irritert?  Eller kan du ikke lese? Hva om jeg er den som fikk kjeft for at jeg har brukt en pute til det den egentlig er til? Angrip TS med en gang! Jeg lurte vel egentlig på om det var vanlig å få kjeft når man bruker en pyntepute når man skal sitte I en av disse sofaene som har utrolig myk rygg og laaaaangt sete. Men kjeft må man vel få bare man logger seg inn på kg.

• Liker 3
Skrevet

Overhodet ikke, men jeg reagerer på at folk plasserer føttene sine på puter som er der for å brukes til hode- og nakkestøtte. Mulig det er rart, men jeg synes det er respektløst og ufint. 

Skrevet

Har ingen dyre pynteputer, men nei blir ikke sur. Pleier å spørre om jeg kan bruke puten hvis jeg trenger det borte hos folk, har fått kjeft selv så spør alltid. Puter med glitter, paljetter og dilldall bruker jeg ikke. Blir irritert hvis folk ikke behandler ting med respekt, men puter er til for å brukes😊

AnonymBruker
Skrevet
Den 31. mai 2016 at 23.17, AnonymBruker skrev:

Har et par venninner som bare setter seg BANG ned på de fine putene mine som om det var et sitteunderlag. Auuuuu!! 

Anonymkode: c8f9a...036

AnonymBruker
Skrevet

De fine ederdunsputene er for fine til å ha fremme, så de er pakket bort. 

Anonymkode: 0983b...de6

AnonymBruker
Skrevet
Den 13.6.2016 at 11.25, AnonymBruker skrev:

De fine ederdunsputene er for fine til å ha fremme, så de er pakket bort. 

Hva er en ederdunspute?

Anonymkode: 9abb5...8a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en ederdunspute?

Ederdun er den fineste og dyreste dunen du kan få. Uegnet sammen med småbarn. (Google ederdun om du lurer.)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en ederdunspute?

Men gud da menneske! Vet De ikke hva ederdun er? Er De vokset opp i et fjøs? Ungdommen nå til dags...

Anonymkode: 12f74...665

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker konsekvent mine venners Missoni-puter. Er man så dum at man bruker flere tusen kr på en  pyntepute, så får man leve med det.

Anonymkode: 0c552...a5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker konsekvent mine venners Missoni-puter. Er man så dum at man bruker flere tusen kr på en  pyntepute, så får man leve med det.

Anonymkode: 0c552...a5f

:hakeslepp: 

(Hadde de enda vært fine, men mønstrene gir meg assosiasjoner til hjemmevevde husflidsartikler fra 60-tallet.)

Anonymkode: 48edf...a58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...