Gå til innhold

Medievitenskap


nadiine

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og veier litt mellom ulike studier. Medievitenskap virker interressant, men jeg kjenner ingen som har studert det eller som jobber innenfor det fagfeltet. Kan noen fortelle meg litt om deres opplevelse av dette studiet, og hvilken jobb du har nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bachelor i Medievitenskap fra NTNU. Veldig mye mer teoretisk enn jeg trodde, rett og slett null praktisk læring.  Mulig de har endret det nå. :)

Anonymkode: 4fce4...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medievitenskap er vel en litt risky vei å gå for tiden mtp jobbmuligheter?

Men ja, jeg hadde nok muligens gått medievitenskap selv dersom det ikke var så mye kutt i mediebransjen for tiden. Det virker spennende! Viktigste er jo tross alt å studere noe du liker, nytter ikke å gå sykepleie eller lærerutdanningen om du virkelig avskyr det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer medievitenskap ved NTNU nå. Mye teoretisk. Ikke noe praktisk. 3.året har man muligheten til å ta "Medievitere i praksis" som en slags Bacheloroppgave.  Synes MV er interessant, men til tider tørt. Kommer nok helt ann på hvor du studerer. Men er glad jeg går det jeg gjør nå. Jobb kan være litt risky, men har hørt om flere som er ferdige nå som har fått jobb som bla. kommunikasjonsrådgivere. :)

Anonymkode: 5819d...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...