Gå til innhold

MÅ opp i vekt snart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser dette for å gå opp mellom 0,5-1kg i uken:

frokost: 3 grove brødskiver, 30g smør, 4 dl juice/melk + valgfritt pålegg (egg, ost, brunost, syltetøy, laksepålegg..)

lunsj: 3 grove brødskiver, 30g smør, 4dl juice/melk + valgfritt pålegg (egg, ost, brunost, syltetøy, laksepålegg..)

middag: porsjon på 500kalorier og en yoghurt.

kvelds: 3 grøve brødskiver, 30g smør, 4dl juice/melk + valgfritt pålegg (egg, ost, brunost, syltetøy, laksepålegg..)

Anonymkode: c3b02...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både nøtter, oljer og avokado er jo matvarer som er med på å øke forbrenninga di. Du bør passe på å få i deg nok karbohydrater også. Drikk gjerne juice til frokost, spis mye ris/poteter til middag. Spis frukt. Havregryn gir skikkelig energi, men du blir fort sulten igjen. Så det kan være lurt å spise havregryn flere ganger i løpet av dagen. Da holder du jo energinivået på et bra nivå også. Jeg merker hvertfall at havregryn er skikkelig krutt! :) Bananer er jo også fint. Du kan jo også øke nøtteinntaket enda mer? Alltid passe på å ha nøtter med deg hvor enn du er er jo veldig smart. Mandler er for eksempel knallbra for deg :) Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har fin høyde og vekt.

Anonymkode: 2b564...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser dette for å gå opp mellom 0,5-1kg i uken:

frokost: 3 grove brødskiver, 30g smør, 4 dl juice/melk + valgfritt pålegg (egg, ost, brunost, syltetøy, laksepålegg..)

lunsj: 3 grove brødskiver, 30g smør, 4dl juice/melk + valgfritt pålegg (egg, ost, brunost, syltetøy, laksepålegg..)

middag: porsjon på 500kalorier og en yoghurt.

kvelds: 3 grøve brødskiver, 30g smør, 4dl juice/melk + valgfritt pålegg (egg, ost, brunost, syltetøy, laksepålegg..)

Anonymkode: c3b02...d2c

Hjelp, så ensidig? Tre av dagens fire måltid er helt like? Da vil jeg nok gå lei etter få dager :P

Anonymkode: 42da7...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell

Nå har jeg ikke lest alt som er skrevet her, men har du prøvd næringsdrikker før? Man kan også få de i "shotte"-form. En drikk inneholder mellom 300-400 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, May 31, 2016 at 14.29, AnonymBruker skrev:

Jeg må opp 4-5 kg for å komme på normalvekt. Dette er noe jeg ønsker, fordi jeg ser jeg er for tynn som jeg er nå. 

Har prøvd alle disse tipsene om å spise kaloritett men sunn mat, som nøtter, olje, avokado +++. Jeg har prøvd proteinshaker, legge til kalorier hvor det er mulig osv., men jeg får det rett og slett ikke til. 

Er det noen her som har tips til hvordan jeg kan gå opp i vekt på en rask, men fortsatt sunn måte, og bli der? Er så lei av å være tynn nå :(

Anonymkode: 42da7...2e7

Har du forsøkt ernæringsdrikker du får kjøpt på apoteket? Eventuelt noe som heter calogen. Der kan du ta shot på 30 ml x3-4/ døgn, da får du mange kalorier ekstra. Det brukes på syke pasienter som ikke klarer å få i seg nok næring ellers, men kan fint brukes av andre som trenger ekstra kalorier også. Mulig det blir litt dyrt i lengden , usikker på pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...