Gå til innhold

Strikkepinner størrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 😊

Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal få sydd meg oppbevaring til strikkepinnene mine, men jeg støtte på et problem.

Lommene må jo være store nok til å romme de ulike størrelsene. Men jeg har ikke alle størrelsene - enda.

så det jeg lurte på er, er det noen der ute som har størrelsene 2 tom 10 å kunne lagt de side om side å målt hvor lang hver enkelt str er? Eller vet om ei side som kunne fortalt meg det? 😊

Anonymkode: 3ed3f...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei 😊

Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal få sydd meg oppbevaring til strikkepinnene mine, men jeg støtte på et problem.

Lommene må jo være store nok til å romme de ulike størrelsene. Men jeg har ikke alle størrelsene - enda.

så det jeg lurte på er, er det noen der ute som har størrelsene 2 tom 10 å kunne lagt de side om side å målt hvor lang hver enkelt str er? Eller vet om ei side som kunne fortalt meg det? 😊

Anonymkode: 3ed3f...30f

Det velger du jo selv når du kjøper? Nesten alle pinnen mine er ca 20 cm for strømpepinner. Rundpinnene her vel maks 15 cm "pinn", men noen ned til 5 cm tenker jeg. Dobbeltpinnene er vel for 40-50 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev:

Det velger du jo selv når du kjøper? Nesten alle pinnen mine er ca 20 cm for strømpepinner. Rundpinnene her vel maks 15 cm "pinn", men noen ned til 5 cm tenker jeg. Dobbeltpinnene er vel for 40-50 cm.

Nå har jeg nok forklart meg dårlig, jeg tenkte på bredden. Hvor brei skal lommene være

Anonymkode: 3ed3f...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg nok forklart meg dårlig, jeg tenkte på bredden. Hvor brei skal lommene være

Anonymkode: 3ed3f...30f

Forskjell på bredde og lengde ja =)

Jeg flytter om dagen så kan ikke hjelpe deg.  Det bør ikke være så vanskelig å regne ut, du har jo omkretsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

hmm... nå har jeg klart å rote litt hjemme. fant bare igjen en str hvor alle pinnene var der :fnise: men uansett, str 4= rett over 2 cm, så beregn ca 2 1/2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, HappyWaffle skrev:

hmm... nå har jeg klart å rote litt hjemme. fant bare igjen en str hvor alle pinnene var der :fnise: men uansett, str 4= rett over 2 cm, så beregn ca 2 1/2 :)

Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe

Anonymkode: 3ed3f...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe

Anonymkode: 3ed3f...30f

Det der hadde ikke jeg klart å tenke ut tror jeg så du er smartere en meg hvertfall 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, VinterSnø skrev:

Forskjell på bredde og lengde ja =)

Jeg flytter om dagen så kan ikke hjelpe deg.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe

Anonymkode: 3ed3f...30f

😂

Anonymkode: f0eec...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...