AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Hei 😊 Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal få sydd meg oppbevaring til strikkepinnene mine, men jeg støtte på et problem. Lommene må jo være store nok til å romme de ulike størrelsene. Men jeg har ikke alle størrelsene - enda. så det jeg lurte på er, er det noen der ute som har størrelsene 2 tom 10 å kunne lagt de side om side å målt hvor lang hver enkelt str er? Eller vet om ei side som kunne fortalt meg det? 😊 Anonymkode: 3ed3f...30f
Rosa Sitron Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei 😊 Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal få sydd meg oppbevaring til strikkepinnene mine, men jeg støtte på et problem. Lommene må jo være store nok til å romme de ulike størrelsene. Men jeg har ikke alle størrelsene - enda. så det jeg lurte på er, er det noen der ute som har størrelsene 2 tom 10 å kunne lagt de side om side å målt hvor lang hver enkelt str er? Eller vet om ei side som kunne fortalt meg det? 😊 Anonymkode: 3ed3f...30f Det velger du jo selv når du kjøper? Nesten alle pinnen mine er ca 20 cm for strømpepinner. Rundpinnene her vel maks 15 cm "pinn", men noen ned til 5 cm tenker jeg. Dobbeltpinnene er vel for 40-50 cm.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Det velger du jo selv når du kjøper? Nesten alle pinnen mine er ca 20 cm for strømpepinner. Rundpinnene her vel maks 15 cm "pinn", men noen ned til 5 cm tenker jeg. Dobbeltpinnene er vel for 40-50 cm. Nå har jeg nok forklart meg dårlig, jeg tenkte på bredden. Hvor brei skal lommene være Anonymkode: 3ed3f...30f
Rosa Sitron Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg nok forklart meg dårlig, jeg tenkte på bredden. Hvor brei skal lommene være Anonymkode: 3ed3f...30f Forskjell på bredde og lengde ja =) Jeg flytter om dagen så kan ikke hjelpe deg. Det bør ikke være så vanskelig å regne ut, du har jo omkretsen.
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 jeg har noen str hvertfall. kan se hva jeg finner ut av
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 hmm... nå har jeg klart å rote litt hjemme. fant bare igjen en str hvor alle pinnene var der men uansett, str 4= rett over 2 cm, så beregn ca 2 1/2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, HappyWaffle skrev: hmm... nå har jeg klart å rote litt hjemme. fant bare igjen en str hvor alle pinnene var der men uansett, str 4= rett over 2 cm, så beregn ca 2 1/2 Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe Anonymkode: 3ed3f...30f 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. mai 2016 #8 Skrevet 31. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe Anonymkode: 3ed3f...30f Det der hadde ikke jeg klart å tenke ut tror jeg så du er smartere en meg hvertfall 😂
Rosa Sitron Skrevet 31. mai 2016 #9 Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, VinterSnø skrev: Forskjell på bredde og lengde ja =) Jeg flytter om dagen så kan ikke hjelpe deg.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #10 Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe Anonymkode: 3ed3f...30f 😂 Anonymkode: f0eec...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå