AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Del Skrevet 31. mai 2016 Hei 😊 Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal få sydd meg oppbevaring til strikkepinnene mine, men jeg støtte på et problem. Lommene må jo være store nok til å romme de ulike størrelsene. Men jeg har ikke alle størrelsene - enda. så det jeg lurte på er, er det noen der ute som har størrelsene 2 tom 10 å kunne lagt de side om side å målt hvor lang hver enkelt str er? Eller vet om ei side som kunne fortalt meg det? 😊 Anonymkode: 3ed3f...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 31. mai 2016 #2 Del Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei 😊 Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal få sydd meg oppbevaring til strikkepinnene mine, men jeg støtte på et problem. Lommene må jo være store nok til å romme de ulike størrelsene. Men jeg har ikke alle størrelsene - enda. så det jeg lurte på er, er det noen der ute som har størrelsene 2 tom 10 å kunne lagt de side om side å målt hvor lang hver enkelt str er? Eller vet om ei side som kunne fortalt meg det? 😊 Anonymkode: 3ed3f...30f Det velger du jo selv når du kjøper? Nesten alle pinnen mine er ca 20 cm for strømpepinner. Rundpinnene her vel maks 15 cm "pinn", men noen ned til 5 cm tenker jeg. Dobbeltpinnene er vel for 40-50 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Del Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Det velger du jo selv når du kjøper? Nesten alle pinnen mine er ca 20 cm for strømpepinner. Rundpinnene her vel maks 15 cm "pinn", men noen ned til 5 cm tenker jeg. Dobbeltpinnene er vel for 40-50 cm. Nå har jeg nok forklart meg dårlig, jeg tenkte på bredden. Hvor brei skal lommene være Anonymkode: 3ed3f...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 31. mai 2016 #4 Del Skrevet 31. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg nok forklart meg dårlig, jeg tenkte på bredden. Hvor brei skal lommene være Anonymkode: 3ed3f...30f Forskjell på bredde og lengde ja =) Jeg flytter om dagen så kan ikke hjelpe deg. Det bør ikke være så vanskelig å regne ut, du har jo omkretsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. mai 2016 #5 Del Skrevet 31. mai 2016 jeg har noen str hvertfall. kan se hva jeg finner ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. mai 2016 #6 Del Skrevet 31. mai 2016 hmm... nå har jeg klart å rote litt hjemme. fant bare igjen en str hvor alle pinnene var der men uansett, str 4= rett over 2 cm, så beregn ca 2 1/2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Del Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, HappyWaffle skrev: hmm... nå har jeg klart å rote litt hjemme. fant bare igjen en str hvor alle pinnene var der men uansett, str 4= rett over 2 cm, så beregn ca 2 1/2 Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe Anonymkode: 3ed3f...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. mai 2016 #8 Del Skrevet 31. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe Anonymkode: 3ed3f...30f Det der hadde ikke jeg klart å tenke ut tror jeg så du er smartere en meg hvertfall 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 31. mai 2016 #9 Del Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, VinterSnø skrev: Forskjell på bredde og lengde ja =) Jeg flytter om dagen så kan ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #10 Del Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynnte plutselig å bruke hjernen litt her.. Tok frem pinne 3 å la alle 5 frem. Målte til 1,5 cm, ergo 3 mm pr pinne, ergo pinne 3 er 3 mm... Huff så dum man kan bli 😜 Hehe Anonymkode: 3ed3f...30f 😂 Anonymkode: f0eec...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå