AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #21 Skrevet 1. juni 2016 Kan svare for mannen min. Han er mann på 34 år. Han følte han ble pushet ut/tilsidesatt nesten egentlig, da moren fant seg en ny mann. Følte dermed også at han måtte flytte ut tidlig. Han har ikke fått snakket ut nok med moren om dette. Anonymkode: 2616e...290
sara salamander Skrevet 1. juni 2016 #22 Skrevet 1. juni 2016 Den 31. mai 2016 at 8.24, stan skrev: M 48 Jeg syntes det var berikende å vokse opp med to familier. Jeg lærte at det er forskjellige måter å leve på, med ulike fordeler og ulemper. Føler jeg har kunnet velge mitt liv ved å plukke det beste fra de to familiene. Det å ha fire foreldre har også vært fint, jeg har hatt et godt forhold til alle, nesten bedre til mine steforeldre enn mine egentlige. Kjenner meg veldig igjen i dette. har ingen kontakt med min far lengre men snakker med hun som var min stemor i 21 år, selv om de ikke er sammen lengre.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #23 Skrevet 1. juni 2016 J 28 foreldrbe mine skilte seg da jeg var 12 og mine to yngre brødre var 10. Pappa ble boende i huset på Vinderen og min mor flyttet til en stor leilighet på Frogner. Det tok oss ti minutter å sykle fra den ene og den andre og 15 min med t-bane og trikk. Så vi måtte ikke bytte skole osv. Vi kom og gikk som vi ville hos dem begge. Det eneste kravet var at vi måtte si ifra om vi kom til middag eller ikke. Det funket veldig bra for oss alle. Jul og bursdager og andre merkedager feirer vi sammen som en familie, noe vi fortsatt gjør. Anonymkode: a2ea6...b19
stan Skrevet 1. juni 2016 #24 Skrevet 1. juni 2016 57 minutter siden, sara salamander skrev: Kjenner meg veldig igjen i dette. har ingen kontakt med min far lengre men snakker med hun som var min stemor i 21 år, selv om de ikke er sammen lengre. Begge mine foreldre gjorde et mye bedre valg andre gang de giftet seg. Mine steforeldre var flotte mennesker som fra første stund behandlet meg som jeg var deres egen. Det gjorde familiene deres og. Så jeg fikk både ekstra foreldre og ekstra besteforeldre og søskenbarn. Alle mennesker som har vært viktige i å forme meg til den jeg er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå