AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Hei. Har hatt mange uhell med at menn har kommet i meg, og jeg har likevel ikke blitt gravid? Kan jeg være steril, eller lite fruktbar? Anonymkode: 52c57...258
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Både ja og nei. Hvis du vil teste fertiliteten din så bør du bestille deg en time hos gynekolog. Anonymkode: 88e95...9b8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Kanskje, kanskje ikke. Jeg leste et sted at selv med alle faktorer på plass(sædkvalitet, kroppstemperatur, pH-verdi i skjeden, eggløsning, etc etc), er det ikke mer enn 25% sjanse for å bli gravid av det ene samleiet. 25% sjanse for å bli gravid = 75% sjanse for å ikke bli gravid. Altså er det generelt sett mer sannsynlig å ikke bli gravid, faktisk. Men som det sies over her; du bør til gynokolog hvis du vil sjekke fertiliteten din. At det statistisk sett er større sjanse for å ikke bli gravid, sier jo egentlig ingenting om hvorfor du ikke ble gravid. Anonymkode: 9c73d...dc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå