Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt min iphone 5 i omtrent 3 år nå. Det siste året har den begynt å fryse seg mye og batteriet tømmes relativt raskt. Tar jeg på 3G når den er under 70 % - går den rett av. Jeg lader telefonen kanskje 3 ganger om dagen og tenker derfor at batteriet er problemet.

Burde jeg "fikse" den hos Apple eller bør jeg heller kjøpe ny telefon?

Håper på råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem så henger meg på 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 5S, men har akkurat samme problem. Det skjer stort sett når jeg er ute, og jeg trodde det hadde noe med temperatur å gjøre, men i det siste har det ikke vært under 15 grader på dagen.. Sykt elendig at den skal slå seg av da. 

Anonymkode: d51ce...7e3

AnonymBruker
Skrevet

Leste et sted at Iphone blir automatisk dårligere etter 1 års bruk, fordi den er skapt slik. De vil bare ha penger...

 

Anonymkode: 38f6a...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjedde med min. Jeg byttet batteri på den for et halvt år siden, nå er den så god som ny. Gjorde det hos MyTrendyPhone i Oslo for de som lurer, betalte rundt 500kr. Det tok bare en halvtimes tid, sykt deilig å slippe og lade den hele tiden :)

Anonymkode: 10602...0b0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skjedde med min. Jeg byttet batteri på den for et halvt år siden, nå er den så god som ny. Gjorde det hos MyTrendyPhone i Oslo for de som lurer, betalte rundt 500kr. Det tok bare en halvtimes tid, sykt deilig å slippe og lade den hele tiden :)

Anonymkode: 10602...0b0

Takk for tipset! :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste et sted at Iphone blir automatisk dårligere etter 1 års bruk, fordi den er skapt slik. De vil bare ha penger...

 

Anonymkode: 38f6a...3dd

Tullprat! Min 5s er ikke i nærheten av din påstand

Skrevet

Har det samme problemet med min to år gamle 5s... Batteriet mitt hopper opp og ned og skrur seg konstant av og på når den et under 60%... Det skjer mest når telefonen er kald, men også når jeg trenger den mest! Ser meg snart nødt til å kjøpe ny...

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Brunette93 skrev:

Ja, leste den jeg og. Sjekket nr mitt, men min mobil var visstnok ikke berørt av denne feilen.

Ikke min heller. Siste gang jeg kjøper en apple telefon for min del hvertfall..

Anonymkode: d51ce...7e3

Gjest Medlemmet
Skrevet
6 minutter siden, Brunette93 skrev:

Ja, leste den jeg og. Sjekket nr mitt, men min mobil var visstnok ikke berørt av denne feilen.

Da var det verre. Vet mange sliter med dårlig batteri på iPhone etter noen år, og ender opp med å kjøpe ny mobil på grunn av det. Du kan jo sende den inn selv. Det er nå ett år siden min var inne på reparasjon, og da jeg fikk den tilbake var det som en helt ny telefon. Levetiden er som når jeg først kjøpte den. Det er billigere enn å kjøpe en helt ny telefon iallefall :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problem på min, så kjøpte ny og sendte inn den gamle. Har gjort det tidligere også, og fikk nytt batteri.

Denne gangen påstod verkstedet at det var pga jeg ikke hadde lagt inn siste iOSoppdatering og det ikke var noe feil på batteriet!? Også kjørte de en jævla fabrikkgjenoppretting på den slik at den er helt blank. Har ikke giddet å sette den opp igjen. 

Lurer på om jeg bare skal sende den inn en gang til. Eller selge den med alle kvitteringer og la kjøper ta seg av det? Så lenge første innsending var innen to år, bør det vel være gratis når den returneres for det samme problemet? 

Anonymkode: 399dd...814

Skrevet

TS: Oppdater til siste versjon av iOS. Er det allerede gjort, så kan du holde inn hjem-knappen samt "power"-knappen samtidig til du ser Applelogoen på skjermen rundt tre ganger. (Tar cirka ti sekunder)

Hjelper ikke det, så må nok batteriet byttes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...