Gå til innhold

Tips taes i mot med takk!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

I går klarte jeg å rive av litt hud ved siden av neglen min og idag er fingeren blitt rød, vond, det dunker og gjør condt å bevege den, det gjelder kun det øverste leddet av fingeren. Har eksamen imorgen så tips til hvordan dette kan bedre seg taes i mot med takk! Vet at det tar et par dager, men vil gjerne prøve å få den litt bedre til imorgen. 

Anonymkode: c17fe...846

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hørt om ... plaster? :fnise:

Anonymkode: c2b4b...407

AnonymBruker
Skrevet

Hold den i et glass med lunkent grønnsåpevann noen ganger i dag. Da blir den veldig fort bra igjen. 

Anonymkode: b1ff0...be4

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om ... plaster? :fnise:

Er du en idiot? Dersom du tror at plaster vil gjøre underverker på helingen tar du feil. 

Anonymkode: a3ad7...ee6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rivd av en del negler i min karriere, og det gjør satans vondt, det kjenner jeg meg igjen i. Dunker og helvete, og man klarer knapt tenke på noe annet selv om det er så lite område det gjelder.

Løsningen for min del har vært gnagesårplaser, legg det tett rundt fingeren og la det virke.

Anonymkode: f5655...0fb

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du en idiot? Dersom du tror at plaster vil gjøre underverker på helingen tar du feil. 

Plaster vil beskytte såret, så joda. Det vil nok hjelpe TS litt med dette voldsomme og tankekrevende problemet hun skriver om.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løsningen for min del har vært gnagesårplaser, legg det tett rundt fingeren og la det virke.

Pass på, nå blir du angrepet av en debattant som IKKE liker råd om plaster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...