AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Jeg har chattet en del med en fyr fra tinder, og vi la hverandre til på snap. Jeg har vært veldig opptatt den siste tiden, så jeg har ikke rukket å møte han enda, på tross av at han har spurt flere ganger. Senest lørdag kveld, da lurte han på om jeg ville ta en tur til han etter jobb. Vi har en veldig lett og fin tone, og han fremstår som både høflig, grei, og genuint interessert i å bli bedre kjent med meg. Ingen ekle, seksuelle meldinger og slikt. Så jeg er veldig nysgjerrig på han, å kunne tenke meg å bli bedre kjent med han, å møte han. Men i dag sank gleden min litt, og sommerfuglene datt litt i bunn av magen. Jeg fikk melding av en gammel bekjent jeg ikke har snakket med på over 10 år. (dette vennskapet skled ut av div grunner). Meldingen gikk ut på at hun lurte på om jeg kjente denne fyren (som jeg bare har snakka med på snap/tinder. Og om hadde noe på gang med han. For ifl henne, var han sammen med søsteren hennes, og de hadde vært sammen i noen måneder nå. Men at han ikke var til å stole på, og hun hadde prøvd å få søsteren sin vekk fra han i lang tid, men at kanskje det hvis jeg kan bekrefte at vi hadde noe på gang, at hun kanskje ville innse at han ikke var bra da. Jeg måtte jo selvfølgelig ta dette opp med han, å spurte om det stemmer at han har dame. Svaret jeg fikk, var at nei, det stemte selvfølgelig ikke, og at han ikke ville snakke stygt om noen, men han hadde vært sammen med en nå nylig, men det var ikke følelser der. Og hun hadde veldig problemer med å innse at de to ikke var sammen lengre, men at han ville avslutte forholdet når de hadde hatt såpass mye trøbbel allerede få måneder inn i er forhold. Men at han syns hele den saken var vanskelig, og belastende. Han sa også at han hadde jo aldri hatt en slik kontakt med meg om det stemte (men folk et utro hele tiden, så), og at han ikke hadde invitert meg hjem til seg om han hadde dame. Jeg spurte han hvordan noen visste at vi evt snakket da, og hvordan søstra hadde fått greie på det? Til det, svarte han at antageligvis har noen sett at vi meldte mye frem og tilbake på lørdag (da var han i en sosial sammenkomst), og at noen sikkert har spurt om han og hans x fremdeles hadde noe på gang, og at det har ballet seg på derfra.. Det eneste jeg vet med sikkerhet her, er at en eller annen lyver. En part sier det ikke er et forhold, en annen sier det er det. Og i midten står jeg, lurer på hva jeg skal tenke, å synd det er litt trist å endelig treffe en jeg klaffer så godt med personlighetsmessig, også kanskje gå glipp av å møte han, å se om vi klaffer like godt i virkeligheten. Hvordan håndterer jeg dette videre, og hva ville du tenkt om det var deg? Anonymkode: f61b1...25e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Det er sikkert søsteren som vil ha deg vekk slik at søsteren hennes fortsatt skal ha en sjangse. Anonymkode: ec1a6...e0b
Summer lady Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har chattet en del med en fyr fra tinder, og vi la hverandre til på snap. Jeg har vært veldig opptatt den siste tiden, så jeg har ikke rukket å møte han enda, på tross av at han har spurt flere ganger. Senest lørdag kveld, da lurte han på om jeg ville ta en tur til han etter jobb. Vi har en veldig lett og fin tone, og han fremstår som både høflig, grei, og genuint interessert i å bli bedre kjent med meg. Ingen ekle, seksuelle meldinger og slikt. Så jeg er veldig nysgjerrig på han, å kunne tenke meg å bli bedre kjent med han, å møte han. Men i dag sank gleden min litt, og sommerfuglene datt litt i bunn av magen. Jeg fikk melding av en gammel bekjent jeg ikke har snakket med på over 10 år. (dette vennskapet skled ut av div grunner). Meldingen gikk ut på at hun lurte på om jeg kjente denne fyren (som jeg bare har snakka med på snap/tinder. Og om hadde noe på gang med han. For ifl henne, var han sammen med søsteren hennes, og de hadde vært sammen i noen måneder nå. Men at han ikke var til å stole på, og hun hadde prøvd å få søsteren sin vekk fra han i lang tid, men at kanskje det hvis jeg kan bekrefte at vi hadde noe på gang, at hun kanskje ville innse at han ikke var bra da. Jeg måtte jo selvfølgelig ta dette opp med han, å spurte om det stemmer at han har dame. Svaret jeg fikk, var at nei, det stemte selvfølgelig ikke, og at han ikke ville snakke stygt om noen, men han hadde vært sammen med en nå nylig, men det var ikke følelser der. Og hun hadde veldig problemer med å innse at de to ikke var sammen lengre, men at han ville avslutte forholdet når de hadde hatt såpass mye trøbbel allerede få måneder inn i er forhold. Men at han syns hele den saken var vanskelig, og belastende. Han sa også at han hadde jo aldri hatt en slik kontakt med meg om det stemte (men folk et utro hele tiden, så), og at han ikke hadde invitert meg hjem til seg om han hadde dame. Jeg spurte han hvordan noen visste at vi evt snakket da, og hvordan søstra hadde fått greie på det? Til det, svarte han at antageligvis har noen sett at vi meldte mye frem og tilbake på lørdag (da var han i en sosial sammenkomst), og at noen sikkert har spurt om han og hans x fremdeles hadde noe på gang, og at det har ballet seg på derfra.. Det eneste jeg vet med sikkerhet her, er at en eller annen lyver. En part sier det ikke er et forhold, en annen sier det er det. Og i midten står jeg, lurer på hva jeg skal tenke, å synd det er litt trist å endelig treffe en jeg klaffer så godt med personlighetsmessig, også kanskje gå glipp av å møte han, å se om vi klaffer like godt i virkeligheten. Hvordan håndterer jeg dette videre, og hva ville du tenkt om det var deg? Anonymkode: f61b1...25e Man skal alltid ta sånne advarsler med i betraktning, ikke bare gå utifra at noen vil spolere. Hvis en søster prøver å få noen bort fra en fyr så er det sannsynligvis en grunn for det, som ikke er et spesielt bra tegn. Men hvis du er usikker og vil gi han en sjangs allikevel, ha i allefall denne advarselen i bakhodet og ha øynene åpne, ikke tro blindt på han. De verste løgnerne og de mest kontrollerende kjørestene er også de som er best til å snakke (lyve) for seg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Jeg tror nok han er løgneren her. Anonymkode: 5445b...210 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 5 timer siden, Summer lady skrev: Man skal alltid ta sånne advarsler med i betraktning, ikke bare gå utifra at noen vil spolere. Hvis en søster prøver å få noen bort fra en fyr så er det sannsynligvis en grunn for det, som ikke er et spesielt bra tegn. Men hvis du er usikker og vil gi han en sjangs allikevel, ha i allefall denne advarselen i bakhodet og ha øynene åpne, ikke tro blindt på han. De verste løgnerne og de mest kontrollerende kjørestene er også de som er best til å snakke (lyve) for seg. Ja, er det det, eller har hun fremdeles følelser for fyren, og søsteren vil prøve å 'advare', for å skremme potensielle nye dater bort? Anonymkode: f61b1...25e
Summer lady Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er det det, eller har hun fremdeles følelser for fyren, og søsteren vil prøve å 'advare', for å skremme potensielle nye dater bort? Anonymkode: f61b1...25e Ja det må nesten TS vurdere hva hun tror /føler er mest sannsynlig. Personlig har jeg opplevd at flere bekjente har fått advarsler som de har ignorert ,og dermed endt opp med en halv psyko fyr/dame som de har vansker med å komme seg unna. Har derimot ikke opplevd at søstre konspirerer for å holde på en fyr. Ikke som jeg vet om i allefall☺ 1
Gjest Agnetha Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 Jeg hadde hvertfall hørt på søsteren. Det er ikke akkurat dagligdags å få slike beskjeder. Og jeg hadde snakket med hun han sier er eks for å få sjekket historiene, se hva som passer ihop og hva som kolliderer. Sjekke fakta med andre ord. Han var på en tilstelning, og der skal det ha blitt oppdaget at han tastet med deg. Så kommer søsteren og spør om du kan bekrefte til hans eks at dere to har noe på gang fordi hun vil ha søsteren bort fra han. Altså, mine alarmklokker ringer.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #8 Skrevet 30. mai 2016 Min erfaring er at de gutta (og sikkert damene) som holder på med sånt er utrolig flinke til å leke uskyldige og dra den "jeg er bare snill, men den og den er psycho og lyver og nekter å gi slipp på meg" osv. Er man betatt av fyren velger man selvsagt å tro på han, for man vil ikke innse at noen faktisk kan være så falske. Jeg har selv opplevd å date en fyr hvor hans såkalte "psycho" eks hele tiden tok kontakt, han kunne fortelle at hun var helt sprø, nektet å innse at han ikke ville ha henne lenger og det ene med det andre. Viste seg at hun prøvde å få kontakt fordi han skyldte henne 40.000kr. Anonymkode: f8d31...3f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå