Gjest Mattis Skrevet 30. mai 2016 #21 Skrevet 30. mai 2016 34 minutter siden, Herr Heftig skrev: Jeg skjønner ærlig talt ikke helt hvordan enslige får til å ha hund (eller katt)? Det fungerer jo tydeligvis, men det må være fælt å ha eneansvar. Det spørs vel på livet man lever, det. Hvorfor skulle det ikke fungere?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #22 Skrevet 30. mai 2016 Artig tankegang TS. Selv er jeg alene med både barn OG en lite. hund, så jeg skjønner at jeg er dødsdømt når det gjelder å få en mann interessert. Merkelig nok så virker det ikke som menn rundt meg har skjønt det... Er det kanskje dem det er noe galt med da? For dette burde altså være innlysende for hvermannsen? 😂 Alt det rare man skal høre... Anonymkode: 5b8bd...448
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #23 Skrevet 30. mai 2016 10 timer siden, Cathrine88 skrev: Jeg er ikke singel, men ville heller ha vært det enn å være sammen med noen som ikke vil ha hund eller katt. Sjansen for å ende opp med en person man egentlig ikke passer sammen med reduseres dermed når man skaffer seg hund, og derfor er det en smart ting å gjøre. Lol, seriøst? Vet du ikke at single dame med hund er grunn nr.1 til at frøkner forblir nettopp det og at svært få orker en partner som alle rede har hund uten at man får et ord med i laget? Det er side opp og ned om hvordan folk blar forbi hundebilder på datingsider på autopilot f.eks., så noe er det nok i det. Katt er jo en ting som de fleste kan godta, men hund er jo mer stress enn å ha et barn, så stinker de, driter, røyter, maser og er null selvstendige. Helt grusomme dyr! Anonymkode: af11b...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #24 Skrevet 30. mai 2016 Haha! Jeg har dumpet flere menn fordi hunden min ikke likte de, eller de ikke likte hunden. Jeg kunne aldri vært i lag med noen som ikke liker hunder! Anonymkode: 687bb...35f
HomelessIcecream Skrevet 30. mai 2016 #25 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol, seriøst? Vet du ikke at single dame med hund er grunn nr.1 til at frøkner forblir nettopp det og at svært få orker en partner som alle rede har hund uten at man får et ord med i laget? Det er side opp og ned om hvordan folk blar forbi hundebilder på datingsider på autopilot f.eks., så noe er det nok i det. Katt er jo en ting som de fleste kan godta, men hund er jo mer stress enn å ha et barn, så stinker de, driter, røyter, maser og er null selvstendige. Helt grusomme dyr! Anonymkode: af11b...1f3 Du mener at kvinner må forhøre seg med en mann som ikke er i livet deres engang før de skaffer seg dyr? Du vil ikke ha et "ord i laget" det er åpenbart at du ikke vil ha hund. Du vil bestemme at hun ikke skal skaffe seg hund. Sitat hund er jo mer stress enn å ha et barn, så stinker de, driter, røyter, maser og er null selvstendige. Helt grusomme dyr "Et ord i laget" 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #26 Skrevet 30. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker som veldig mange enslige damer nå for tiden skaffer seg hund. Mange hverken liker eller tåler hunder. Derfor sier det å ha hund som enslig meg at man på en måte har gitt opp og har akseptert at man forblir enslig, og at man ikke engang tenker over hvordan kjæledyret vil påvirke et eventuelt fremtidig forhold. Hva er egentlig grunnen til at så mange likevel skaffer seg hund når det vet at det betraktelig reduserer sjansen for at noen vil date dem? Jeg forstår det rett og slett ikke. Anonymkode: af11b...1f3 Jeg har både hund og katt, dette gjør selvsagt at veldig mange menn ikke passer med meg. Men jeg ville ikke vært foruten. Dyrene mine gir meg glede hver eneste dag, jeg har aldri og kommer aldri, til å leve et liv uten dyr. En mann som ikke liker dyr er derfor ikke aktuell for meg. Jeg håper jeg igjen finner en mann som passer sammen med min livsstil. Men dersom valget står melllom å ha dyr og mann, så er valget ganske enkelt:) Anonymkode: b041c...b49 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #27 Skrevet 30. mai 2016 Jeg er allergisk så er enig med TS. Er så utrolig synd å måtte avvise bra menn bare fordi han har en hund. Jeg kan ikke bo med hund. I hvert fall ikke en som kan gå fritt i leiligheten. Har avvist en del på grunn av at de har eller skal kjøpe dyr. Hadde nok uansett avvist de med dyr da jeg synes det er for mye stress å ha hund. Gå turer, stå opp tidlig for å lufte, pass til ferier, penger til mat/utstyr/veterinær, dyrere togbilletter, avbryte situasjoner fordi hunden ikke kan være alene for lenge og at de alltid følger etter deg! Takler ikke å ha noe i hælene som går etter meg uansett hvor. Det gjør hunder. Blir gal av det. Ikke at det har noe med denne diskusjonen, men det er synd at ikke flere tenker seg bedre om før de kjøper en hund. Mange blir overrasket over hvor mye styr det er og ender opp med omplassering/avlivning/"mishandling". Anonymkode: 66d06...271 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #28 Skrevet 30. mai 2016 9 timer siden, Hapi skrev: Ville aldri datet noen som ikke likte hunder, eller dyr generelt. Liker du ikke hunder, ts? http://sabotagetimes.com/life/why-you-should-never-date-a-woman-with-a-dog Nei, hunder er grusomme. Katter og det meste annet er helt greit, men jeg har ikke vokst opp med hunder, og får helt fnatt av de ekle og plagsomme krypa. Jeg ble også bitt et par ganger som liten, så det har nok litt med saken å gjøre. Anonymkode: af11b...1f3 2
Gjest Agnetha Skrevet 30. mai 2016 #29 Skrevet 30. mai 2016 Jeg syns det er verre med de som skaffer seg hund fordi det er in. Det er faktisk så sykt at jeg har ikke ord. Når mennesker som egentlig aldri ville tatt i dyr plutselig skaffer seg små søte bikkjer fordi de skal ha de i vesken og bruke de for å bli kjent med andre mennesker så synes jeg veldig synd på dyret. Ble forsøkt påprakket hvalper av flere personer som driver med avl. Hvalper som ikke ville blitt solgt til full pris pga sykdom og skade. Bare fordi jeg er singel, alene og fordi de "syntes synd på meg". Nest verst er narkomane som overhode ikke er istand til å ta vare på seg selv og heller ikke et dyr. 1
Babylon4ever Skrevet 30. mai 2016 #30 Skrevet 30. mai 2016 Hadde aldri aldri aldri datet noen med hund. Hunder er ekle, stinkende, siklende, røytende, uselvstendige møkkadyr! Heller fanatiske religiøse aleneforeldre med 5 unger! Det er enslige med hund som er empati-løse og som ikke skjønner at andre ikke kan fordra de ekla beista deres. Vil man forbli enslig for alltid, kjøp hund! Jo større hund jo bedre! Katter klarer seg i det minste selv, og de som kjøper hund er som regel selv diltende uselvstendige flokkdyr uten ryggrad som jo er totalt turn off. 1
Gjest Agnetha Skrevet 30. mai 2016 #31 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, Babylon4ever skrev: Hadde aldri aldri aldri datet noen med hund. Hunder er ekle, stinkende, siklende, røytende, uselvstendige møkkadyr! Heller fanatiske religiøse aleneforeldre med 5 unger! Det er enslige med hund som er empati-løse og som ikke skjønner at andre ikke kan fordra de ekla beista deres. Vil man forbli enslig for alltid, kjøp hund! Jo større hund jo bedre! Katter klarer seg i det minste selv, og de som kjøper hund er som regel selv diltende uselvstendige flokkdyr uten ryggrad som jo er totalt turn off. Oi.
Cathrine88 Skrevet 30. mai 2016 #32 Skrevet 30. mai 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol, seriøst? Vet du ikke at single dame med hund er grunn nr.1 til at frøkner forblir nettopp det og at svært få orker en partner som alle rede har hund uten at man får et ord med i laget? Det er side opp og ned om hvordan folk blar forbi hundebilder på datingsider på autopilot f.eks., så noe er det nok i det. Katt er jo en ting som de fleste kan godta, men hund er jo mer stress enn å ha et barn, så stinker de, driter, røyter, maser og er null selvstendige. Helt grusomme dyr! Anonymkode: af11b...1f3 Her beviser du bare poenget mitt. Hvorfor i all verden skulle en hundeelsker ønske å ha et sånt menneske i livet sitt, som ser på hunder som grusomme, ekle, plagsomme kryp? Bedre å luke ut sånne som deg så tidlig som mulig. Jeg hadde hund da jeg var singel, og da jeg gikk inn i et forhold ble det enda en hund og en katt i tillegg. 14
Okapi Skrevet 30. mai 2016 #33 Skrevet 30. mai 2016 Det jeg synes ofte er litt slitsomt med hundemennesker er det samme som med foreldre: De kan ikke fatte og begripe at andre ikke synes skapningen deres er så fantastisk, og er en hårsbredd unna å beskylde deg for å feile noe om du ikke synes den er noe særlig. Jeg tror aldri jeg har sett denne holdningen hos en katteeier; de fleste av dem er helt inneforstått med at ikke alle er like gira, og dumper ikke dyret i fanget ditt. Det er mulig fordi hunder (og mennesker) krever en del dulling, og tiltrekker seg folk som liker sånt, mens katter passer bedre for de som setter pris på selvstendighet. 1
Cathrine88 Skrevet 30. mai 2016 #34 Skrevet 30. mai 2016 3 minutter siden, Okapi skrev: Det jeg synes ofte er litt slitsomt med hundemennesker er det samme som med foreldre: De kan ikke fatte og begripe at andre ikke synes skapningen deres er så fantastisk, og er en hårsbredd unna å beskylde deg for å feile noe om du ikke synes den er noe særlig. Jeg tror aldri jeg har sett denne holdningen hos en katteeier; de fleste av dem er helt inneforstått med at ikke alle er like gira, og dumper ikke dyret i fanget ditt. Det er mulig fordi hunder (og mennesker) krever en del dulling, og tiltrekker seg folk som liker sånt, mens katter passer bedre for de som setter pris på selvstendighet. Jeg skjønner at andre ikke nødvendigvis er overbegeistret for hunder, og jeg har venner som er allergiske, men det er stor forskjell på å ikke ønske å ha hund selv, og å se på hunder som ekle kryp. Jeg tviler på at du finner mange katteeiere som har lyst til å bo sammen med en person som sterkt misliker katter, så der tror jeg det er ganske likt. 9
Gjest Agnetha Skrevet 30. mai 2016 #35 Skrevet 30. mai 2016 24 minutter siden, Okapi skrev: Det jeg synes ofte er litt slitsomt med hundemennesker er det samme som med foreldre: De kan ikke fatte og begripe at andre ikke synes skapningen deres er så fantastisk, og er en hårsbredd unna å beskylde deg for å feile noe om du ikke synes den er noe særlig. Jeg tror aldri jeg har sett denne holdningen hos en katteeier; de fleste av dem er helt inneforstått med at ikke alle er like gira, og dumper ikke dyret i fanget ditt. Det er mulig fordi hunder (og mennesker) krever en del dulling, og tiltrekker seg folk som liker sånt, mens katter passer bedre for de som setter pris på selvstendighet. Må si meg enig her faktisk. Den tendensen er stor hos mange. Dog ikke alle.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #36 Skrevet 30. mai 2016 Hunder stikker nesa si opp i alt , spiser kattebæsj, slikker deg i ansiktet, driter og pisser for så å hoppe opp og legge seg i den samme senga du sover og har sex i. Er ikke det ekkelt så vet jeg ikke hva som er...Om en partner hadde gjort det hadde nok vedkommende blitt dumpa ganske fort tenker jeg Hundereier har null selvinnsikt, og jeg er stolt og glad for å si at jeg ville ha ekskludert alle med hund som en fremtidig partner om det så var verdens vakreste og mest vellykkede person på alle måter. Har du hund? Nei takk! Anonymkode: af11b...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #37 Skrevet 30. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunder stikker nesa si opp i alt , spiser kattebæsj, slikker deg i ansiktet, driter og pisser for så å hoppe opp og legge seg i den samme senga du sover og har sex i. Er ikke det ekkelt så vet jeg ikke hva som er...Om en partner hadde gjort det hadde nok vedkommende blitt dumpa ganske fort tenker jeg Hundereier har null selvinnsikt, og jeg er stolt og glad for å si at jeg ville ha ekskludert alle med hund som en fremtidig partner om det så var verdens vakreste og mest vellykkede person på alle måter. Har du hund? Nei takk! Anonymkode: af11b...1f3 Oi, generaliserende much da eller? Det er nok best at du holder avstand til alle hundeeiere ja, er vel lite sannsynlig at noen av dem vil finne deg det minste sjarmerende om du ellers så er verdens vakreste og mest vellykkede person... 😂 Å si at alle hundeeiere mangler selvinnsikt gir like mye mening som å si at alle som jobber på Kiwi gjør det. Det er en ganske uensartet populasjon kan du si. Anonymkode: 5b8bd...448 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #38 Skrevet 30. mai 2016 Hallo? Å ha hund som enslig sier deg ikke noe annet enn at de liker hunder. Anonymkode: 00de0...904 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #39 Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hallo? Å ha hund som enslig sier deg ikke noe annet enn at de liker hunder. Anonymkode: 00de0...904 ...og at man ønsker å forbli enslig for evig og alltid. Det eneste som sier det mer er vel at du kjøper deg en slange. Anonymkode: af11b...1f3
Gjest O.G. Skrevet 30. mai 2016 #40 Skrevet 30. mai 2016 Hvor er de her single damerne som skaffer seg hunder de ikke liker, lurer jeg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå