Gå til innhold

Sprutorgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag opplevde jeg heldigvis å få Sprutorgasme ......eller jeg tror iallfall det var det. Mens mannen min knullet meg,trykte jeg på samme måte som når jeg skal tisse. Da kjente jeg at det ble veldig vått og dette skjedde flere ganger . Det ble en stor våt flekk på lakenet. Jeg fikk ikke samme følelsen som når jeg får vanlig orgasme,men det var veldig godt og veldig opphissende. Men etter en stund så luktet jeg på dette og da luktet det faktisk litt urin......men jeg er 100% sikker på at jeg ikke tisset. 

Flere som har opplevd dette og at det lukter urin? Etter det jeg har lest,skal visst ikke dette lukte noe særlig,så derfor ble jeg litt i tvil .....

Anonymkode: 0e792...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har opplevd dette og at det lukter urin? Etter det jeg har lest,skal visst ikke dette lukte noe særlig,så derfor ble jeg litt i tvil .....

Ja du squirtet og deler av det du spruter er tiss. Ikke se på det som noe ekkelt men vær glad for at du får herlige orgasmer :)

• Liker 1
Skrevet

Ingen flere med synspunkter????

AnonymBruker
Skrevet

Du tisset på deg under sex, det kan være deilig, men det er allikevel urin du spruter. Fint at du vasker sengetøyet.

Anonymkode: fb25c...8f7

Gjest OverMyKnee
Skrevet

Lukter det urin så er det nok en god grunn til det 😉

Lukt/farge/konsistens kan variere,  men at det noen ganger kan komme tiss er ikke uvanlig.

Legg ut håndklær og kos dere 😊 liker du ikke lukten, så ikke lukt på det.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tisset på deg under sex, det kan være deilig, men det er allikevel urin du spruter. Fint at du vasker sengetøyet.

Anonymkode: fb25c...8f7

Men jeg er 100% sikker på at jeg ikke tisset.

det er derfor jeg spør fordi jeg er usikker på om det er riktig at det kan lukte urin av det som kom ut......

Skrevet
1 time siden, Sussi75 skrev:

Men jeg er 100% sikker på at jeg ikke tisset.

det er derfor jeg spør fordi jeg er usikker på om det er riktig at det kan lukte urin av det som kom ut......

Nei du tisset ikke. Jeg har opplevd dette med damer som har denne egenskapen, og selv om de nettopp har vært og tissa blir det vått! Og da kan det ikke være urin, så fort fylles ikke blæra opp igjen :) Kjør på og nyt det ;) 

Bare dr..... i de som hevder noe annet, de har ikke opplevde det!

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har sprutet luktet det ikke urin, men det er jo så mye diskusjon om hva det inneholder. Mange sier at det er en blanding av urin og en annen væske Jeg aner ikke, men iallefall var det ikke urin som kom ut av meg de gangene det skjedde. 

Anonymkode: 303c0...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...