Gå til innhold

Deprimert/utbrent..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jobber som sykepleier på sykehus og har i det siste jobbet meg i hel. Det har vært mangel på folk og jeg har gått 15 dager på jobb i strekk + doble vakter. I dag kom smellen etter jobb i dag. Jeg la meg på sofaen og gråt og var helt utslitt. Jobben er krevende og travel. I det siste har jeg glemt å spise og har sovet veldig lite. Har problemer på kjærlighets-fronten og er blitt så lei at jeg har logget meg ut av alt av sosiale medier. Facebook, snapchat osv. Bare for å prøve å glemme han jeg har elsket, og som jeg elsker fortsatt. Har kjærlighetssorg som er så intenst vond. Han var utro og histoiren er veldig lang. Han har beklaget seg og fortalt hvordan dette var og vil at vi skal komme oss videre sammen. Jeg har gitt beskjed til mine venninner at jeg trenger å være litt alene, men jeg klarer å gå på jobb og later som ingenting der. Snakker aldri om mine problemer der og føler jeg på en måte klarer å koble av. 

Jeg fikk en skummel tanke om at jeg ikke orket mer og ville bare avslutte alt. Har aldri opplevd dette før, men hodet mitt er helt kaos for tiden. Skal jobbe kveld i morgen og må jo bare ta meg sammen. Men huff.. Jeg er helt nedfor nå, at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre :( Noen som har vært oppe i noe lignende som kan fortelle meg hvordan de kom seg videre?.. 

Endret av Miriam21
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjære TS

Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Alice i Eventyrland, mod

Endret av Alice i Eventyrland
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...