AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #21 Skrevet 30. mai 2016 Man skal aldri si aldri. Og sånt drama er jo bare fjas. Slikt overser jeg glatt. Men når det er sagt; jo eldre jeg blir jo mer bevisst er jeg på at jeg fortjener en skikkelig Mann. Heller singel enn å være med en som jeg ikke har noen følelser for. Anonymkode: 56c45...00d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #22 Skrevet 30. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal aldri si aldri. Og sånt drama er jo bare fjas. Slikt overser jeg glatt. Men når det er sagt; jo eldre jeg blir jo mer bevisst er jeg på at jeg fortjener en skikkelig Mann. Heller singel enn å være med en som jeg ikke har noen følelser for. Anonymkode: 56c45...00d Du er klar over at du beviser med dette innlegget nettopp det som blir sagt i tråden? Syns det er litt komisk. Anonymkode: f7021...bcc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #23 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at du beviser med dette innlegget nettopp det som blir sagt i tråden? Syns det er litt komisk. Anonymkode: f7021...bcc Nope. Jeg lager ingen drama og sier "skal aldri bli sammen med noen igjen - buhuu". Men mange her mener at om de bare firer på krava så blir det mann på de. At man skal gå på egne verdier og endre disse. Jeg er ikke for å fire på krav. Men jeg er for å fighte hardere for det man vil ha. Alt er bedre enn å sette seg på rumpa og furte. Livet har lært meg at det å være i et forhold uten følelser fordi det er praktisk, er ufint mot både partner og en selv. Man skal føle tiltrekning og være stolt av sin kjære. Anonymkode: 56c45...00d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #24 Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nope. Jeg lager ingen drama og sier "skal aldri bli sammen med noen igjen - buhuu". Men mange her mener at om de bare firer på krava så blir det mann på de. At man skal gå på egne verdier og endre disse. Jeg er ikke for å fire på krav. Men jeg er for å fighte hardere for det man vil ha. Alt er bedre enn å sette seg på rumpa og furte. Livet har lært meg at det å være i et forhold uten følelser fordi det er praktisk, er ufint mot både partner og en selv. Man skal føle tiltrekning og være stolt av sin kjære. Anonymkode: 56c45...00d Men når disse Mennene uteblir, så er det vel en grunn av til det eller? Anonymkode: f7021...bcc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #25 Skrevet 30. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når disse Mennene uteblir, så er det vel en grunn av til det eller? Anonymkode: f7021...bcc Nei de uteblir ikke. Møter mange flotte menn jeg, som absolutt kan være Mann for den rette. Nå har jeg vært singel i nesten ett år og jeg har møtt flere prospekter. Men det har ikke vært helt klaff enda. Men at det finnes gode menn der ute er det ingen tvil om. Anonymkode: 56c45...00d
Gjest Agnetha Skrevet 30. mai 2016 #26 Skrevet 30. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt over det samme som deg TS og en av grunnene til at jeg ikke tar hva brukere sier seriøst. Anonymkode: 465df...e98 Her på kg kan man jo si hva som helst egentlig. Men det har vært noen i virkeligheten som har sagt og gjort dette, og jeg merker jo at det påvirker meg litt. Slik at jeg trekker meg unna de menneskene fordi jeg syns det blir så slitsomt og ikke bare det, men falskt også. Hvis de kan si slikt og i neste øyeblikk hoppe på en fyr de fatter interesse for kun pga utseende og alder, hva mer kan de finne på å si og gjøre? Merker faktisk at jeg ikke stoler på ett eneste ord som kommer fra enkelte. Det er kanskje litt teit å dømme pga dette, men jeg klarer bare ikke å omgås slike mennesker.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #27 Skrevet 30. mai 2016 22 minutter siden, Agnetha skrev: Her på kg kan man jo si hva som helst egentlig. Men det har vært noen i virkeligheten som har sagt og gjort dette, og jeg merker jo at det påvirker meg litt. Slik at jeg trekker meg unna de menneskene fordi jeg syns det blir så slitsomt og ikke bare det, men falskt også. Hvis de kan si slikt og i neste øyeblikk hoppe på en fyr de fatter interesse for kun pga utseende og alder, hva mer kan de finne på å si og gjøre? Merker faktisk at jeg ikke stoler på ett eneste ord som kommer fra enkelte. Det er kanskje litt teit å dømme pga dette, men jeg klarer bare ikke å omgås slike mennesker. Meg du siterte. Jeg forstår deg egentlig godt. Jeg ville også tenkt at de enten er falske eller så mangler de selvinnsikt. Samtidig synes jeg man bør gi folk litt spillerom om de fikk et konkret spørsmål og ikke kom med kommentaren uoppfordret. Det kan bli for personlig å si sannheten samtidig som det kan virke rart og uhøflig å si at man ikke ønsker å svare på spørsmålet. Synes derfor det er forskjell på å gå rundt og fortelle at man aldri skal bli sammen med en mann og å svare "jeg har ikke tid til kjæreste akkurat nå" på spørsmål om man snart skal få kjæreste. Jeg ville stusset mer om første person fikk kjæreste enn person nr 2. Anonymkode: 465df...e98
Gjest Agnetha Skrevet 30. mai 2016 #28 Skrevet 30. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg du siterte. Jeg forstår deg egentlig godt. Jeg ville også tenkt at de enten er falske eller så mangler de selvinnsikt. Samtidig synes jeg man bør gi folk litt spillerom om de fikk et konkret spørsmål og ikke kom med kommentaren uoppfordret. Det kan bli for personlig å si sannheten samtidig som det kan virke rart og uhøflig å si at man ikke ønsker å svare på spørsmålet. Synes derfor det er forskjell på å gå rundt og fortelle at man aldri skal bli sammen med en mann og å svare "jeg har ikke tid til kjæreste akkurat nå" på spørsmål om man snart skal få kjæreste. Jeg ville stusset mer om første person fikk kjæreste enn person nr 2. Anonymkode: 465df...e98 De jeg sikter til bare sa ting ut av det blå. Der jeg forsøkte å være nøytral og fremheve at mange menn faktisk har positive sider og ikke alle er kjeltringer, fikk jeg til svar at menn var griser, upålitelige, og kun ute etter en ting. Det var aldri spørsmål om: Ja når skal du finne deg kjæreste igjen? Eller lignede spørsmål. Det var bare skikkelig negativt møkk.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #29 Skrevet 30. mai 2016 Samme type damer klager ofte over om hvordan de "bare tiltrekker seg drittsekker". Mens realiteten er at det er stikk motsatt. Det er DE som er tiltrukket av drittsekker. Anonymkode: 7b9d4...8e5
Gjest Agnetha Skrevet 30. mai 2016 #30 Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme type damer klager ofte over om hvordan de "bare tiltrekker seg drittsekker". Mens realiteten er at det er stikk motsatt. Det er DE som er tiltrukket av drittsekker. Anonymkode: 7b9d4...8e5 Det stemmer faktisk for de jeg kjenner til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå