Gå til innhold

Migrene av lakris og sjokolade?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en slik hodepine som er mer migrene tror jeg? Press i tinningene og litt på side og opp på hodet?

Spiste maiskuler med sjokolade og et lass med lakris i går. Kan det være derfor?

Anonymkode: 06129...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er marerittet! Å ikke kunne spise sjokolade, altså. Huff! :grine:

Skrevet

Det er vel ganske vanlig å få migrene av sukker, så det kan nok stemme. Det betyr jo ikke at du aldri kan spise sjokolade og lakris igjen, men alt med måte - kroppen trenger jo ikke "et lass" av noe. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kan det sikkert, jeg kan lett få migrenelignende hodepine hvis jeg går bananas i smågodtet:rodme:

Anonymkode: 349fe...67d

AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade kan trigge ja.

Men jeg har hørt at lakris kan bedre, for det får blodårene til å trekke seg sammen og da blir det ikke like mye press i hodet.

Anonymkode: e3123...936

Skrevet

Får aldri migrene av sjokolade, men får alltid migreneanfall når jeg spiser såkalte sjokolader - altså de som er fulle av sukker og slikt. 

Så mørk sjokolade, bakekakao osv går fint 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, si_nei skrev:

Det er vel ganske vanlig å få migrene av sukker, så det kan nok stemme. Det betyr jo ikke at du aldri kan spise sjokolade og lakris igjen, men alt med måte - kroppen trenger jo ikke "et lass" av noe. :-)

Jeg pleier ikke få migrene av sukker. Det må være et stoff enten i sjokoladen eller lakrisen.

Det var ikke en hel kontainer med noe det skjønte du vel :)

Anonymkode: 06129...cb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...