AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg har en slik hodepine som er mer migrene tror jeg? Press i tinningene og litt på side og opp på hodet? Spiste maiskuler med sjokolade og et lass med lakris i går. Kan det være derfor? Anonymkode: 06129...cb7
fullkornspasta Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Det er marerittet! Å ikke kunne spise sjokolade, altså. Huff!
si_nei Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Det er vel ganske vanlig å få migrene av sukker, så det kan nok stemme. Det betyr jo ikke at du aldri kan spise sjokolade og lakris igjen, men alt med måte - kroppen trenger jo ikke "et lass" av noe. :-)
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Kan det sikkert, jeg kan lett få migrenelignende hodepine hvis jeg går bananas i smågodtetAnonymkode: 349fe...67d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Sjokolade kan trigge ja. Men jeg har hørt at lakris kan bedre, for det får blodårene til å trekke seg sammen og da blir det ikke like mye press i hodet. Anonymkode: e3123...936
Wenda Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Får aldri migrene av sjokolade, men får alltid migreneanfall når jeg spiser såkalte sjokolader - altså de som er fulle av sukker og slikt. Så mørk sjokolade, bakekakao osv går fint
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #7 Skrevet 29. mai 2016 13 minutter siden, si_nei skrev: Det er vel ganske vanlig å få migrene av sukker, så det kan nok stemme. Det betyr jo ikke at du aldri kan spise sjokolade og lakris igjen, men alt med måte - kroppen trenger jo ikke "et lass" av noe. :-) Jeg pleier ikke få migrene av sukker. Det må være et stoff enten i sjokoladen eller lakrisen. Det var ikke en hel kontainer med noe det skjønte du vel Anonymkode: 06129...cb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå