jane_banan Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg har angst for å holde presentasjoner, og skal nå holde en presentasjon for ca. 100 stk for så å forsvare oppgaven etter fremføring. Frem mot presentasjonen har jeg jobbet med angsten, og det har blitt bedre – men jeg har fått vival av legen for å komme gjennom akkurat denne presentasjonen, siden den er såpass viktig å kunne gjennomføre. Jeg har testet 2 mg Vival før en mindre presentasjon før, da var jeg såpass nervøs at jeg skalv. Legen sa jeg kunne ta 6 mg, i skrivende stund tester jeg den mengden for å se om det påvirker konsentrasjonen eller om jeg blir døsig. Ganske viktig at jeg er oppegående siden jeg skal snakke såpass mye. Jeg er nysgjerrig på om noen har erfaring med dette? Jeg vurderer å ta én tablett med 2 mg Vival om dagen de siste dagene før presentasjonen, én tablett med 2 mg kvelden før presentasjonen for å få sove, så 2 mg på morgenen og 4 eller 6 mg en time før presentasjonen (er ikke før på ettermiddagen). Det er noen ting som bekymrer meg. Både om det blir for mye å ta tabletter kveld, morgen og før presentasjonen – påvirker det at jeg eventuelt tar flere, til tross for at varigheten egentlig ikke skal være såpass lang, så det blir for mye? Er også rett for å ta for lite, så jeg ender opp med å stamme, rødme og ikke kunne svare for meg. For å nevne det til slutt, jeg har snakket med legen og dette er noe jeg kan gjøre, men vil gjerne høre erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Dette må legen din avgjøre. Planen din er neppe særlig lur eller formålstjenlig. Du får ikke pålitelige svar her, og det er ikke lov å diskutere dosering av legemidler. Anonymkode: 01dc3...394
Norbertine Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Tråden er ryddet og stengt for diskusjon om dosering av legemidler. Alice i Eventyrland, mod
Fremhevede innlegg