Gå til innhold

HJELP - slutte med snus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjeeelp :sprettoy:  Jeg tok min siste snus i går, er på nattevakt nå og holder på å klikke av abstinenser! 

Noen råd og tips til noe som kan dempe suget nå, eller sånn generelt? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær forberedt med nikotintyggis neste gang. Finn noe å spise på, eller tygg tyggis. Hold deg opptatt. Ikke tenk at du vil ha snus, tenk at "Nei, jeg vil ikke ha snus. Jeg har slutta." Tankekraft, min venn.

Anonymkode: 27353...9c4

• Liker 1
Skrevet

Bare slutt.

• Liker 1
Skrevet

Leste et tips her om å legge litt bomull under leppa. Du kan jo også prøve nikotinfri snus. Tror de har Onico og Epok i Norge, 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, tweet skrev:

Hjeeelp :sprettoy:  Jeg tok min siste snus i går, er på nattevakt nå og holder på å klikke av abstinenser! 

Noen råd og tips til noe som kan dempe suget nå, eller sånn generelt? 

Sterke pastiller el.l.

Anonymkode: 6bb8b...e18

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær forberedt med nikotintyggis neste gang. Finn noe å spise på, eller tygg tyggis. Hold deg opptatt. Ikke tenk at du vil ha snus, tenk at "Nei, jeg vil ikke ha snus. Jeg har slutta." Tankekraft, min venn.

Anonymkode: 27353...9c4

Føler ikke at nikotin i andre former kan hjelpe egentlig, for man må jo til slutt slutte med det óg! Men takk for tips :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, tweet skrev:

Føler ikke at nikotin i andre former kan hjelpe egentlig, for man må jo til slutt slutte med det óg! Men takk for tips :) 

Om du ikke har pastiller i nærheten, har du tilgang på noe spicy te? Det kan hjelpe

Lykke til! :blomst:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke har pastiller i nærheten, har du tilgang på noe spicy te? Det kan hjelpe

Lykke til! :blomst:

Vi har peppermyntete på pauserommet, juhu! 

Takk skal du ha :) 

• Liker 1
Gjest Cartina
Skrevet (endret)

Jeg brukte tyggis, pastiller og drakk mye vann, nikotinfri snus på de verste dagene. Jeg bestemte meg rett og slett bare for å være sterk og sprakk ikke én gang. Det er 2,5 år siden nå. 

Endret av Cartina
AnonymBruker
Skrevet
Den 28.5.2016 at 1.07, DreamOn skrev:

Leste et tips her om å legge litt bomull under leppa. Du kan jo også prøve nikotinfri snus. Tror de har Onico og Epok i Norge, 

Epok er ikke nikotinfri snus :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...