Gå til innhold

Redd for å parkere.

Anbefalte innlegg

Gjest 1anonym2
Skrevet

Føles så godt å vite at jeg ikke er alene! Og jeg har til og med sensorer bak! haha
Men jeg er dårlig på å øve på det, så må skjerpe meg og øve, så det blir en like vanlig ting som å kjøre bilen. Men.. Med kjørelæreren øvde jeg bare på en parkering, og absolutt ingen lukeparkeringer. Lukeparkering har jeg heldigvis klart å unngå til nå.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, 1anonym2 skrev:

Føles så godt å vite at jeg ikke er alene! Og jeg har til og med sensorer bak! haha
Men jeg er dårlig på å øve på det, så må skjerpe meg og øve, så det blir en like vanlig ting som å kjøre bilen. Men.. Med kjørelæreren øvde jeg bare på en parkering, og absolutt ingen lukeparkeringer. Lukeparkering har jeg heldigvis klart å unngå til nå.

Jeg har det originalmontert på min + kamera. Det eneste jeg bruker kameraet til er å se om det løper barn bak bilen når jeg rygger. For å plassere bilen riktig under ryggingen er det bare speilene som duger.

Anonymkode: f38e8...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Holder enda på med lappen her, like før selve oppkjøringen. Synes parkeringsplasser er helt grusomme. Parkeringshus er vel det verste som finnes. Takler de ikke i det hele tatt. Lukeparkering er ikke sååå ille i forhold. Godt å vite at til og med folk med lappen synes dette er fælt :D

Anonymkode: 65de8...975

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder enda på med lappen her, like før selve oppkjøringen. Synes parkeringsplasser er helt grusomme. Parkeringshus er vel det verste som finnes. Takler de ikke i det hele tatt. Lukeparkering er ikke sååå ille i forhold. Godt å vite at til og med folk med lappen synes dette er fælt :D

Anonymkode: 65de8...975

Du må bare øve massemassemasse på det, så blir det lett som en lek hvis du har en lærer som er god på det selv :)

Skrevet

Jeg slet litt med lukeparkering i starten (bodd i Oslo sentrum). Dro med pappa på utrafikerte veier på kvelden og øvde, øvde og øvde. Hender en gang i blant jeg ikke får det til på første forsøk, om det er VELDIG trangt. Men da er det bare å prøve igjen:) det går fint! Ser mange godt voksne mennesker som bruker 15 minutter på å lukeparkere.. Det begynner å bli litt pinlig men, du klarer det nok Ts. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...