Gjest 1anonym2 Skrevet 3. august 2016 #21 Skrevet 3. august 2016 Føles så godt å vite at jeg ikke er alene! Og jeg har til og med sensorer bak! haha Men jeg er dårlig på å øve på det, så må skjerpe meg og øve, så det blir en like vanlig ting som å kjøre bilen. Men.. Med kjørelæreren øvde jeg bare på en parkering, og absolutt ingen lukeparkeringer. Lukeparkering har jeg heldigvis klart å unngå til nå.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #22 Skrevet 3. august 2016 5 timer siden, 1anonym2 skrev: Føles så godt å vite at jeg ikke er alene! Og jeg har til og med sensorer bak! haha Men jeg er dårlig på å øve på det, så må skjerpe meg og øve, så det blir en like vanlig ting som å kjøre bilen. Men.. Med kjørelæreren øvde jeg bare på en parkering, og absolutt ingen lukeparkeringer. Lukeparkering har jeg heldigvis klart å unngå til nå. Jeg har det originalmontert på min + kamera. Det eneste jeg bruker kameraet til er å se om det løper barn bak bilen når jeg rygger. For å plassere bilen riktig under ryggingen er det bare speilene som duger. Anonymkode: f38e8...ed9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #23 Skrevet 3. august 2016 Holder enda på med lappen her, like før selve oppkjøringen. Synes parkeringsplasser er helt grusomme. Parkeringshus er vel det verste som finnes. Takler de ikke i det hele tatt. Lukeparkering er ikke sååå ille i forhold. Godt å vite at til og med folk med lappen synes dette er fælt :D Anonymkode: 65de8...975
penny_ Skrevet 3. august 2016 #24 Skrevet 3. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Holder enda på med lappen her, like før selve oppkjøringen. Synes parkeringsplasser er helt grusomme. Parkeringshus er vel det verste som finnes. Takler de ikke i det hele tatt. Lukeparkering er ikke sååå ille i forhold. Godt å vite at til og med folk med lappen synes dette er fælt :D Anonymkode: 65de8...975 Du må bare øve massemassemasse på det, så blir det lett som en lek hvis du har en lærer som er god på det selv
Mendoza Skrevet 4. august 2016 #25 Skrevet 4. august 2016 Jeg slet litt med lukeparkering i starten (bodd i Oslo sentrum). Dro med pappa på utrafikerte veier på kvelden og øvde, øvde og øvde. Hender en gang i blant jeg ikke får det til på første forsøk, om det er VELDIG trangt. Men da er det bare å prøve igjen:) det går fint! Ser mange godt voksne mennesker som bruker 15 minutter på å lukeparkere.. Det begynner å bli litt pinlig men, du klarer det nok Ts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå