AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Ja jeg lurer på hvor ofte dere shaver dere nedentil? og har dere noen tips til ikke å få nupper osv? Anonymkode: a3e14...d4e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 En gang i uka. Passer på at høvelen ligger tørt mellom hver gang, sprit den gjerne før og etter bruk. Får ikke nupper av ren og skarp høvel. Bruker rimelige engangshøveler fra gilette, men bruker dem ca tre ganger hver. Anonymkode: ca8fa...b04
Djungelvrål Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Jeg shaver ikke men jeg barberer meg nedentil og bak 1-2 g pr uke .
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Shaver hver dag. Bruker en skikkelig mannebarberhøvel, de er himmelvidt bedre enn alt av dameutstyr. Får ikke nupper. Anonymkode: 08f69...7ed 1
MissPierce Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shaver hver dag. Bruker en skikkelig mannebarberhøvel, de er himmelvidt bedre enn alt av dameutstyr. Får ikke nupper. Anonymkode: 08f69...7ed Helt enig! De til dame er jo helt ubrukelige... Barberer med ca. annenhver dag.
Djungelvrål Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Jeg slet med nupper i 25 år helt til jeg leste et tips om å bruke alkogel eller antibac på det barberte området etterpå. Spiller ingen rolle om jeg bruker gammel eller ny høvel, bruker forresten de blå engangs fra gillette. Bruker antibac bare på bikinikanten da, i lysken bruker jeg brulidine, det ser ut til det forhindrer slike byller man noen ganger kan få etter barbering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå