deprim Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Trenger litt råd fra dere; Har fått noe som ligner på nupper nedentil, ved skjeden og ved anal-åpning.. noen som tenker hva dette kan være?
deprim Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2016 Disse er hvite å har klart å rive noen av.. ingen sol har erfaring med slikt tidligere?
satan Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Det høres ut som om du snakker om tilstoppede talgkjertler, om det er bittesmå lyse prikker som ikke klør/svir eller skaper andre form for ubehag. Det er veldig vanlig både hos menn og kvinner. Helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 5 minutter siden, deprim skrev: Disse er hvite å har klart å rive noen av.. ingen sol har erfaring med slikt tidligere? Hvorfor og hvordan rev du de av? Blødde du da? Jeg ville ikke revet dem av, da det kan sette seg infeksjon i sårene, Få lege til å se på de Kan det være kjønnsvorter? Anonymkode: 515c7...e91
deprim Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2016 43 minutter siden, satan skrev: Det høres ut som om du snakker om tilstoppede talgkjertler, om det er bittesmå lyse prikker som ikke klør/svir eller skaper andre form for ubehag. Det er veldig vanlig både hos menn og kvinner. Helt normalt. Er det normalt at det kommer flere santidig å på flere plasser? Nå har jeg jo styrt litt med de så akkurat nå irriterer de litt😓👇 har de både rundt skjeden og har oppdaget noen rundt endetarmåpningen...kan jeg smøre med noe mon tro? Hydrokortison?
deprim Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor og hvordan rev du de av? Blødde du da? Jeg ville ikke revet dem av, da det kan sette seg infeksjon i sårene, Få lege til å se på de Kan det være kjønnsvorter? Anonymkode: 515c7...e91 Tenkte jo kviser jeg også, ville trykke å se på de, å 2 gikk av. Den ene idag kom det litt blod utav når jeg rev. 🙁 Kjønnsvorter.. nei det ligner ikke da.. får man det kun via seksuelt samleie?
tweet Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Barberer du deg ofte? Det kan være en årsak Høres ut som talgkjertler, og det er helt normalt.
deprim Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2016 5 minutter siden, tweet skrev: Barberer du deg ofte? Det kan være en årsak Høres ut som talgkjertler, og det er helt normalt. Satser på at det er det 👌 har du noen gode råd, smøre noe eller bare la de være?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Jeg fikk noe som kan høres ut som dette etter sex tidligere. Første gang visste jeg ikke hva det var, det gjør jeg forsåvidt fortsatt ikke, og da utviklet det seg til store, væskende og dels blødende sår. Gitt plasseringen kan jeg lett si at det er det verste jeg noen gang har opplevd. En heftig omgang antibiotika måtte til, og legen sa at det var en hudinfeksjon som hadde satt seg der. Den kom tilbake hver gang det var lenge siden sist jeg hadde hatt sex. Merker jeg noe kløe eller lignende nedentil nå finner jeg frem pyrisept og har på med bomull, det ser ut til å hjelpe. Håper for din del at det ikke er noe sånt du har fått! Anonymkode: 3adce...215
tweet Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, deprim skrev: Satser på at det er det 👌 har du noen gode råd, smøre noe eller bare la de være? Kjæresten min får det av og til, men det forsvinner ganske raskt om han lar det være Om det ikke går bort og blir veldig ubehagelig, må du vel kanskje en tur til legen.. Men det høres helt ufarlig ut
satan Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Hvor, spesifikt, er det du har disse? Om det er på innsiden av de ytre kjønnsleppene er det mest sannsynlig tilstoppede talgkjertler, om det er på venusberget derimot, er det mest sannsynlig grunnet barbering.
deprim Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk noe som kan høres ut som dette etter sex tidligere. Første gang visste jeg ikke hva det var, det gjør jeg forsåvidt fortsatt ikke, og da utviklet det seg til store, væskende og dels blødende sår. Gitt plasseringen kan jeg lett si at det er det verste jeg noen gang har opplevd. En heftig omgang antibiotika måtte til, og legen sa at det var en hudinfeksjon som hadde satt seg der. Den kom tilbake hver gang det var lenge siden sist jeg hadde hatt sex. Merker jeg noe kløe eller lignende nedentil nå finner jeg frem pyrisept og har på med bomull, det ser ut til å hjelpe. Håper for din del at det ikke er noe sånt du har fått! Anonymkode: 3adce...215 Håper jeg virkelig ikke at det er, hørtes jo grusomt ut! 🙁👇 startet det med kviselignende nupper?
deprim Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #13 Skrevet 29. mai 2016 13 timer siden, satan skrev: Hvor, spesifikt, er det du har disse? Om det er på innsiden av de ytre kjønnsleppene er det mest sannsynlig tilstoppede talgkjertler, om det er på venusberget derimot, er det mest sannsynlig grunnet barbering. De har kommet litt overalt, er ikke sååå mange, men er rundt endetarmsåpningen & noen rundt vagina + at det har kommet 1-2 på innsiden av kjønnsleppene. Har aldri hatt noe slikt før🙁
deprim Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2016 13 timer siden, tweet skrev: Kjæresten min får det av og til, men det forsvinner ganske raskt om han lar det være Om det ikke går bort og blir veldig ubehagelig, må du vel kanskje en tur til legen.. Men det høres helt ufarlig ut Satser på at det er helt ufarlig! 😊 men fjernet jo en igår å den gjør vond nå 🙁 smurte litt hydrokortison på, var det eneste jeg hadde ! Hvor fåt kjæresten din de, sprer de seg eller holder de seg på en plass? Kjæresten min har ikke fåt noe av dette ennå.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #15 Skrevet 29. mai 2016 7 timer siden, deprim skrev: Håper jeg virkelig ikke at det er, hørtes jo grusomt ut! 🙁👇 startet det med kviselignende nupper? De var litt kviselignende, ja.. men ikke noe jeg kunne "fjerne" slik som du skriver over her at du har gjort. Det så ut som små, ufarlige kviser, sånne bittesmå man kan få i ansiktet av og til, men viste seg å være alt annet enn ufarlige. Vel, farlig var det vel ikke, men j***** vondt. Og jeg hovnet opp voldsomt også, og ti år senere ser jeg fortsatt både arr og overflødig hud som ikke trakk seg tilbake. Men som andre skriver her så er det jo andre ting det kan være. Håper for din del at det går over fort Anonymkode: 3adce...215
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå