Gå til innhold

Bursdagsgave til pappa som blir 50?


Ada

Anbefalte innlegg

Hjeeeelp....

Pappa blir 50 år om et par uker og nå begynner tiden å renne ut for mitt gavekjøp. Jeg står rett og slett helt fast. Aner ikke hva jeg skal kjøpe. :forvirra:

Han er typisk "mannen som har alt" og trenger ingenting. Jeg har lyst til å finne noe ekstra fint, det er jo ikke hver dag man fyller 50, så prisen spiller forsåvidt liten rolle.

Han er musikkinteressert (Gammel rocker, han sliter litt med tanken på å bli 50 :ler: ) og får alltid CD'er, DVD'er, noter og annet til jul og bursdag, så jeg tenkte å ikke gå den veien med denne gaven.

Klær, klokker/smykker o.l er ikke et alternativ, der er han så sær på hva han bruker.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for tipset, men jeg kan love deg at han ikke hadde satt pris på det. :-?

Har tenkt tanken selv, men kommet frem til at det ikke er noe å tenke på. Han har knapt nok lyst til å feire den i det hele tatt. Jeg har klart å strekke det til en kake noen dager før dagen. Jeg mistenker at han på selve dagen sitter på et fly til London for å kule'n der til "bråket " har lagt seg. :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 år...da er det rett alder for sin første toseters, sportselige cabbriolet? Bare han og berta ut på tur? Eller kaskje det ligger i litt feil prisklasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cabriolet er nok ute av min prisklasse ja ;)

Motorsykkeltimer regner jeg med hadde blitt tatt opp som en stor fornærmelse da han har lappen (40-års krisa :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunst?

Eksklusiv alkohol, finnes "luksusutgaver" av congac f eks.

Gavekort på tur/teater

Kurs i rfting,fjellklatring,matlagig?

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...