Gå til innhold

Bursdagsgave til pappa som blir 50?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeeelp....

Pappa blir 50 år om et par uker og nå begynner tiden å renne ut for mitt gavekjøp. Jeg står rett og slett helt fast. Aner ikke hva jeg skal kjøpe. :forvirra:

Han er typisk "mannen som har alt" og trenger ingenting. Jeg har lyst til å finne noe ekstra fint, det er jo ikke hver dag man fyller 50, så prisen spiller forsåvidt liten rolle.

Han er musikkinteressert (Gammel rocker, han sliter litt med tanken på å bli 50 :ler: ) og får alltid CD'er, DVD'er, noter og annet til jul og bursdag, så jeg tenkte å ikke gå den veien med denne gaven.

Klær, klokker/smykker o.l er ikke et alternativ, der er han så sær på hva han bruker.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en overaskelse-bursdag-fest med gamle rockevenner og andre i hans nærmeste omkrets?

Skrevet

Tusen takk for tipset, men jeg kan love deg at han ikke hadde satt pris på det. :-?

Har tenkt tanken selv, men kommet frem til at det ikke er noe å tenke på. Han har knapt nok lyst til å feire den i det hele tatt. Jeg har klart å strekke det til en kake noen dager før dagen. Jeg mistenker at han på selve dagen sitter på et fly til London for å kule'n der til "bråket " har lagt seg. :roll::ler:

Skrevet

50 år...da er det rett alder for sin første toseters, sportselige cabbriolet? Bare han og berta ut på tur? Eller kaskje det ligger i litt feil prisklasse?

Skrevet

Hva med flytime eller motorsykkeltime?

Skrevet

Cabriolet er nok ute av min prisklasse ja ;)

Motorsykkeltimer regner jeg med hadde blitt tatt opp som en stor fornærmelse da han har lappen (40-års krisa :ler: ).

Skrevet

Vi kjøpte sykkel til min pappa da han ble 50

Skrevet

Sykkel!

Kjempeidé - Tusen takk for tipset!

*noterer*

Skrevet

Synd at overraskelse-fest ikke var noe.

Liker han å fotografere kunne jo et nytt kamera være en idè. Digital eller vanlig.

Skrevet

Kunst?

Eksklusiv alkohol, finnes "luksusutgaver" av congac f eks.

Gavekort på tur/teater

Kurs i rfting,fjellklatring,matlagig?

???

Skrevet
Sykkel!

Kjempeidé - Tusen takk for tipset!

*noterer*

:-) :bukke:

Skrevet

Har han humor? sleng med en boks hårfarge oppå den ordentlige gaven.. hva enn det sku være da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...