Gå til innhold

Er han interesert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på samme skole som en annen fyr. Da tenkte jeg ikke på han. Sommeren etter vi slutten på skolen var vi på festival og han tok helt av med komplimenter og fulgte etter meg. De andre merket det og synes det var koslig. Vi har noen felles venner. Dum som jeg var tok jeg ikke hintet men angret etterpå og tok mot til meg å sendte en fb-melding. Den tullet han bare bort. Senere på høsten dette året var han med disse felles vennene våre på byen. Midt på natten ringte han til meg og snakket i vei om hvor mye han savnet meg og hvor glad hab var i meg. (Var ganske full) Dagen etterpå tok jeg nytt mot til meg og på ny svarte han bare at han var full og det var når han traff mine veninner at han kom på å gjøre det. Nå har det gått flere år fra denne første hendelsen. Han studerer i en annen by og bor med en som var naboen min før så jeg kjenner han godt. kameraten hans/gamle naboen min hadde sagt til besteveninna mi at de måtte spleise oss, tenker jo da at de har snakket om meg..? Problemet mitt er at jeg er veldig sjenert og det er ingen happeninger i nermeste fremtid der vi skal møtes heller. Har aldri hatt kjæreste før... Tør han ikke ta kontakt når han ikke er edru eller er han ikke interesert? Kanskje han tror jeg ikke er interesert siden jeg ikke tør å pushe på med meldinger fordi jeg ikke vil bli avvist. Men tør ikke sende han meldinger! Tenker på han daglig og dette har pågått i flere år. Tenker at det snart kan bli forsent, plutselig møter han noen andre... Hva bør jeg gjøre?? Alle tips til hva jeg skal gjøre/si er gull verdt! 

Anonymkode: dd2fd...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo, hvorfor i det hele tatt vurdere en fyr som bare tar kontakt når han er full? 

Anonymkode: d784b...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...