Gå til innhold

Om daten din ikke har noen venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du som mann/gutt reagert om daten din unngår å svare på spørsmål om venner eller om hun sier at hun ikke har noen venner i nærheten når hun har bodd på samme plass i flere år? 

Man vil jo gjerne bli litt kjent før man betror seg til noen, men daten vil jo på et tidspunkt få lyst til å møte venninnegjengen, og jeg regner med at han kan komme til å bli litt skuffet?

Anonymkode: ea981...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det som det er..

Eller at du har venner her og der som er flyttet fra osv, slik at du har ikke en spesiell gjeng du holder til. Jeg er i en slik situasjon. Jeg har gode venner her og der. Der jeg studerer er jeg ikke i én gjeng, føler hele klassen er venner selv om man kanskje henger med andre etter skolen. I hjembyen har jeg blitt "tatt inn" i en gjeng i senere tid, men det er kun 3 av dem jeg prater med utenom når alle møtes. Så i teorien har jeg ingen venninnegjeng. Så dette burde ikke være noe stress for deg tenker jeg. Dessuten vil du sikkert bli venner med hans kompiser og deres kjærester

Anonymkode: e9b64...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Hadde faktisk blitt glad for å slippe å henge med venninnene hennes.

Anonymkode: 42b5b...422

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Hadde faktisk blitt glad for å slippe å henge med venninnene hennes.

Anonymkode: 42b5b...422

Dette. 

Men for å legge til noe mer: så lenge hun ikke blir for klengete fordi hun ikke har venner, så ville jeg ikke brydd meg. Så lenge hun ikke drukner meg i prat som egentlig er mer egnet for en venninne, så bryr jeg meg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans