Gå til innhold

Eksamensangst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde eksamen i dag, og etterpå følte jeg at det gikk veldig bra og at jeg fikk til det meste. Dro hjem og la meg for å sove litt. Har stresset en del med denne eksamenen, og der jeg lå i halvsøvne så kjente jeg så utrolig godt på det stresset og anspentheten og alt. Også begynte tankene om at det jeg har gjort er feil og at svarene ikke gir mening og at alt bare er rot. Dette har jeg da gått og følt på resten av dagen, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kjenner at jeg bare har lyst til å gråte, og det presser sånn på brystet og jeg får ikke puste. Jeg kan ikke gå slik helt til 17. juni og sensuren skal være klar. Men jeg klarer ikke tenke på annet. Har et par eksamener til, og det går ikke om jeg skal gå rundt slik. 

Anonymkode: e20a7...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde akkurat eksamen selv. Følte først det gikk bra, så kom jeg til å tenke på alt jeg glemte å si (hadde muntlig eksamen) og tenke at jeg kom til å få en karakter rundt C ca. Dro tilbake senere på dagen og fikk toppkarakter!

Du har levert inn eksamen og det er ikke mer du kan gjøre. Slapp av og nyt fritiden. Har studert på universitetet i 4 år nå og har kjent på samme følelse mange ganger, men har aldri strøket og stort sett bare fått resultater jeg er fornøyd med :) Nervøsitet rundt eksamen er en del av det å være student. Ender du opp med en karakter du ikke er fornøyd med kan du bare klage evt. ta ny eksamen senere:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...