Tuttetu Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Har hatt en intens hodepine i 3 dager nå. Dette begynte med at jeg ble sengeliggende på onsdag og ikke orket noe, måtte gå hjem fra jobb. På torsdag ble jeg hjemme og hadde forferdelig vondt og feber. Idag prøvde jeg å gå på jobb og kjente hele dagen at jeg holdte på å svime av fordi jeg hadde så vondt. Når jeg kom hjem nermest kollapset jeg i sengen. Har ligger der siden, men en smerte som jeg aldri har følt før. Har ikke feber lengre (37,6) men har så vondt i hodet, spesielt når jeg beveger meg! Hva skal jeg gjøre?! Kontakte lege?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Et øyeblikk siden, Tuttetu skrev: Har hatt en intens hodepine i 3 dager nå. Dette begynte med at jeg ble sengeliggende på onsdag og ikke orket noe, måtte gå hjem fra jobb. På torsdag ble jeg hjemme og hadde forferdelig vondt og feber. Idag prøvde jeg å gå på jobb og kjente hele dagen at jeg holdte på å svime av fordi jeg hadde så vondt. Når jeg kom hjem nermest kollapset jeg i sengen. Har ligger der siden, men en smerte som jeg aldri har følt før. Har ikke feber lengre (37,6) men har så vondt i hodet, spesielt når jeg beveger meg! Hva skal jeg gjøre?! Kontakte lege? Ja. Ring legevakta, så får de vurdere om du må komme i kveld Anonymkode: 05e24...bfe 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå