Gå til innhold

Hater du jobben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags jobb har du? 

Anonymkode: 958bd...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber med mennesker og jeg elsker den.
Har verdensfineste kollegaer og brukergruppe.
Sa opp en gang, men angret meg og kom tilbake<3

Anonymkode: fec98...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i butikk ved siden av studiene. Jeg vil ikke si "hate", for i dagens økonomi skal man være glad for å ha en jobb, spesielt når man ikke får relevant jobb umiddelbart etter studiene. I tillegg hadde jeg greie kolleger, og jobben var lite krevende. Det jeg ikke likte med jobben var servicebiten. Jeg liker å hjelpe andre, men jeg liker ikke å gå rundt og leke ydmyk tjener for frekke og krevende kunder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg elsker jobben min. Jobber som veileder.

Anonymkode: fa34f...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man enten hate eller elske jobben? Jeg har gode dager og jeg har dårlige dager på jobben. Jeg tror ikke det finnes en jobb som jeg elsker. Da hadde jeg vel sluttet med de andre tingene i livet mitt.

Anonymkode: 563dd...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber deltid i servicebransjen ved siden av studiene. Hverken elsker eller hater jobben min - synes det er helt ok fordi jeg vet det er midlertidig, men ville nok aldri trivdes med å jobbe i denne bransjen livet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man enten hate eller elske jobben? Jeg har gode dager og jeg har dårlige dager på jobben. Jeg tror ikke det finnes en jobb som jeg elsker. Da hadde jeg vel sluttet med de andre tingene i livet mitt.

Anonymkode: 563dd...31c

Nei, hvem er det som har hevdet det? 

Anonymkode: 31766...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker yrket mitt som er barnehagelærer. Men jeg hatet jobben min en periode da jeg hadde en sjef som ikke tok ansvar, misfornøyde foreldre, en veldig krevende barnegruppe, og dårlig arbeidsmiljø! Det ble for mye på en gang. Nå har jeg gode kollegaer, dyktig sjef og fantastiske barn, så da elsker jeg jobben min.

Anonymkode: fb836...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at jeg liker veldig godt det jeg jobber med. Så blir jeg litt lei etter hvert, men har da allerede funnet noe annet å holde på med. Så jeg liker jeg det veldig godt en stund, blir litt lei og har allerede funnet noe nytt jeg trives med. Så går det en stund...

Har aldri vært så lenge i en jobb at jeg har begynt å hate den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jobber med bilruter. Soting og skifting. Helt OK jobb, men jeg hater mine kollegaer. Frister veldig å sykemelde seg. Føler meg nesten mobbet og blir satt i veldig ubehagelige situasjoner fordi mine kollegaer ikke gjør jobben sin... 

Anonymkode: 7be0a...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som flisespikker og jeg synes det er veldig vanskelig å svare på spørsmålet. Det stilles for det første ett spørsmål i tittelen og et annet i innlegget. Hva er hovedspørsmålet? Er de to spørsmålene likestilte? Det er heller ikke lagt noen premisser for hva dette hatet som nevnes i tittelen skulle være rettet mot, om det er virksomheten, oppgavene, den fysiske bygningen, det psykososiale eller andre forhold. Inntil TS kan presisere dette, forbeholder jeg meg retten til å ikke svare.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...