Gå til innhold

Hater du jobben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags jobb har du? 

Anonymkode: 958bd...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber med mennesker og jeg elsker den.
Har verdensfineste kollegaer og brukergruppe.
Sa opp en gang, men angret meg og kom tilbake<3

Anonymkode: fec98...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i butikk ved siden av studiene. Jeg vil ikke si "hate", for i dagens økonomi skal man være glad for å ha en jobb, spesielt når man ikke får relevant jobb umiddelbart etter studiene. I tillegg hadde jeg greie kolleger, og jobben var lite krevende. Det jeg ikke likte med jobben var servicebiten. Jeg liker å hjelpe andre, men jeg liker ikke å gå rundt og leke ydmyk tjener for frekke og krevende kunder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg elsker jobben min. Jobber som veileder.

Anonymkode: fa34f...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man enten hate eller elske jobben? Jeg har gode dager og jeg har dårlige dager på jobben. Jeg tror ikke det finnes en jobb som jeg elsker. Da hadde jeg vel sluttet med de andre tingene i livet mitt.

Anonymkode: 563dd...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber deltid i servicebransjen ved siden av studiene. Hverken elsker eller hater jobben min - synes det er helt ok fordi jeg vet det er midlertidig, men ville nok aldri trivdes med å jobbe i denne bransjen livet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man enten hate eller elske jobben? Jeg har gode dager og jeg har dårlige dager på jobben. Jeg tror ikke det finnes en jobb som jeg elsker. Da hadde jeg vel sluttet med de andre tingene i livet mitt.

Anonymkode: 563dd...31c

Nei, hvem er det som har hevdet det? 

Anonymkode: 31766...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider