AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Ja, altså.. Det har nå gått 5 år, siden han dumpet meg til fordel for en annen.. Og jeg er forstatt ikke helt over han merker jeg, blitt spesielt tydelig de siste månedene fordi jeg etter så mange år plutselig har begynt å støte på han på butikken og på veien.. (Liten by, og han har en bil som er lett å kjenne igjen)... Ganske rart egentlig at vi ikke har støtt på hverandre før det siste året... Men merker det hver eneste gang jeg støter på han nå, tenker på hvor fantastisk han er osv osv.. Og det er jo bare tull av meg, han er (ifølge facebooken til nye dama iallefall) veldig lykkelig med henne og de har akkurat kjøpt nytt hus sammen, og alt virker til å være fryd og gammen, og vi har ingen kontakt annet enn facebookvennskap og sier hei til hverandre når vi sees... Hvorfor i all verden klarer jeg ikke glemme han???? Han er jo ikke SÅ spesiell, egentlig.. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Sitter på en måte ikke med kjærlighetssorg, men mer sånn "ååh, *navn*, herregud så kjekk han er.. F*** at det ikke ble oss, hva gikk galt, tenk så bra vi kunne hatt det sammen" også sitter jeg og forbanner han og den nye dama, som etter hva jeg vet er uskyldig, hun visste ingenting om meg, og derfor er det helt irrasjonelt å forbanne henne og ønske at det blir slutt mellom dem etter hver gang jeg har møtt på han... Som f.eks i dag :/ Anonymkode: 091b1...309 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Fjern han fra fb. Anonymkode: 53964...67b 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Her er det STALKER tendenser hos TS. Anonymkode: 6b284...3a5
Pottah Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Ta noen grep om livet ditt TS. Høres ut som du trenger en forandring. Jeg klippet håret og startet å trene 4-5 dager i uka etter bruddet med eksen f.eks. Da fikk jeg noe annet å fokusere på, og følte meg smashing etter en stund 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Har du kastet bort fem år av livet ditt på dette? Gi slipp og bruk livet ditt på noe langt emr positivit. Anonymkode: 6df84...ae8 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Gidder dere i det hele tatt å lese? Er noe som har dukka opp de siste månedene, etter at jeg plutselig begynte å tilfeldig treffe han på butikken, eller møter på han og bilen som kjører motsatt retning.. Og som jeg også skrev, er det egentlig veldig rart at vi ikke har møtt på hverandre i det hele tatt før plutselig de siste månedene, siden vi bor i en liten by... Er ikke stalking, er helt tilfeldige møter! Jeg aner jo ikke når han skal på butikken, og han aner ikke når jeg skal dit, er ikke akkurat som om noen av oss legger ut på facebook når vi skal dit Til deg som ba meg slette han: det er egentlig ikke noe problem å ha han på facebook, både han og jeg er veldig lite aktive der, og dama tagger han ikke.. Bare jeg som går å snoker på henne etter at jeg støter på han og begynner å tenke (Ja, jeg vet... litt stalker-ish! Bør slutte, men klarer ikke..) Trodde jeg var over han, men tydeligvis ikke.. Noe som også forklarer hvorfor alle datene jeg har gått på de siste årene ikke har ført noen vei.. Har bare ikke skjønt det før nå, som jeg setter det i sammenheng.. For er jo ikke normalt å tenke sånn så lenge etterpå? Og iallefall ikke når man egentlig er over kjærlighetssorgen? TS Anonymkode: 091b1...309
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Hvor lenge var dere sammen? Hvordan var forholdet? Og hvorfor ble det slutt? Kanskje ligger noen av svarene et sted i disse spørsmålene. Kanskje du må tenke gjennom det på nytt, fordi du ikke har fått bearbeidet det som skjedde tidligere. Hvis man ikke bearbeider det så mye man har behov for, vil det fortsatt ligge der i bakhodet og dukke opp senere gang på gang. Anonymkode: 54e1f...03f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Forholdet var veldig bra, grunnen til at det ble slutt var fordi han hadde truffet en annen. (ikke hun han er sammen med nå). Vi var ikke sammen så veldig lenge, bare noen måneder.. Men det tok slutt veeeldig fort med hun nye Også gikk det ett år ca og han traff hun han er sammen med nå.. Brukte ca 2 år på å komme over han (trodde jeg) og har de siste 3 årene vært på dates og levd mitt eget liv uten å tenke på han... Men siden jeg begynte å møte på han i vinter, så har disse tankene kommet.. Og det irriterer meg, vil jo bare glemme han og gå videre, men tydeligvis har jeg ikke klart det.. Og trenger tips til hva jeg kan gjøre for å komme videre.. Har vært på tinder, men datene går ikke så veldig bra, føler ingen kjemi med noen... Og skjønner jo nå hvorfor TS Anonymkode: 091b1...309
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #10 Skrevet 31. mai 2016 Jeg tenker at det har mye og si hvordan det ble slutt. Fikk dere snakket ordentlig om det? Jeg var sammen med en fyr i over 1 år, og det ble slutt når jeg skulle flytte å gå på skole, mens han ville bli igjen i hjembyen vår. Vi snakket aldri om det i ettertid, og det har nå gått 3 år. I det siste har jeg plutselig begynt å tenke på han, sjekke bildene hans på instagram, drømme om han osv. Det er så sykt rart og egentlig ganske unødvendig. Men jeg tenker at hadde vi fått pratet ordentlig den gangen, så kanskje det hadde vært annerledes. Er det aktuelt for deg å flytte? Og jeg så det var en som nevnte tinder... Hun har jo allerede nevnt at hun bor i en liten by, så skjønner godt at det ikke er helt aktuelt, hehe. mvh, jente 22 Anonymkode: bd8f1...c08
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #11 Skrevet 31. mai 2016 Les boken "hekta" av Sissel Gran, den leste jeg etter 6 år med sorg. Lot den synke inn og ett år etter var jeg kvitt. Kan si at bruddet var veldig stygt og mtp alder enda styggere. For meg hadde det hjulpet om han kunne tatt seg tid til å si ting som det var og ikke lusket rundt. En time med en ærlig prat som han ikke turte å ta kunne spart meg for mange vonde år. Anonymkode: 11bd4...907 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Hadde du fått til å stole på han, om dere ble sammen igjen? Tenker du ville vært redd for at han skulle møte en ny og fordufte igjen. Kanskje du føler du ser han hele tida for du er så bevisst på det? Ang. stalking, tenker jeg de sikta til at du ser på facebookprofilen til nye dama. Anonymkode: 23549...790
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg hadde det hjulpet om han kunne tatt seg tid til å si ting som det var og ikke lusket rundt. En time med en ærlig prat som han ikke turte å ta kunne spart meg for mange vonde år. Det er jo noe med å akseptere ting som de er da. Og gjøre det beste utifra det, i stedet for å se seg selv som et offer. Anonymkode: 23549...790
Gjest Blondie65 Skrevet 2. juni 2016 #15 Skrevet 2. juni 2016 Det er bare en måte, TS: du må aktivt gå inn for å kvele de følelsene. Når de kommer, vær bevisst på å ødelegge dem. Saken er at han er verken grei eller kjekk når han jakter på andre mens han er i et forhold. Det er heller ikke slik at grunnen til at du ikke har truffet en har kjemi med ligger i disse følelsene. Dette forsterker bare bildet av han som den eneste rette, og ikke han som dusten som valgte deg bort. Grunnen til at datene ikke har ført til noe mer er at dunkle har truffet en det har stemt med. Det kan skje når som helst, det. Og kanskje du må tenke mindre i de baner at du skal komme over han og mer at du skal leve med det faktum at det ikke ble dere. Da nytter det ikke å dyrke disse følelsene og lage et system av dem der dette er årsak til alle andre problemer. Forholdet er slutt, dere møtes jevnlig. Ikke gjør det til en begivenhet.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #16 Skrevet 2. juni 2016 Den 27.5.2016 at 11.52, AnonymBruker skrev: Ja, altså.. Det har nå gått 5 år, siden han dumpet meg til fordel for en annen.. Og jeg er forstatt ikke helt over han merker jeg, blitt spesielt tydelig de siste månedene fordi jeg etter så mange år plutselig har begynt å støte på han på butikken og på veien.. (Liten by, og han har en bil som er lett å kjenne igjen)... Ganske rart egentlig at vi ikke har støtt på hverandre før det siste året... Men merker det hver eneste gang jeg støter på han nå, tenker på hvor fantastisk han er osv osv.. Og det er jo bare tull av meg, han er (ifølge facebooken til nye dama iallefall) veldig lykkelig med henne og de har akkurat kjøpt nytt hus sammen, og alt virker til å være fryd og gammen, og vi har ingen kontakt annet enn facebookvennskap og sier hei til hverandre når vi sees... Hvorfor i all verden klarer jeg ikke glemme han???? Han er jo ikke SÅ spesiell, egentlig.. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Sitter på en måte ikke med kjærlighetssorg, men mer sånn "ååh, *navn*, herregud så kjekk han er.. F*** at det ikke ble oss, hva gikk galt, tenk så bra vi kunne hatt det sammen" også sitter jeg og forbanner han og den nye dama, som etter hva jeg vet er uskyldig, hun visste ingenting om meg, og derfor er det helt irrasjonelt å forbanne henne og ønske at det blir slutt mellom dem etter hver gang jeg har møtt på han... Som f.eks i dag :/ Anonymkode: 091b1...309 Jeg forstår hvordan det er. Jeg føler meg helt rar, som går rundt å klandrer meg selv for bruddet med min eks. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å få opp en forelskelse for en ny. Er litt i samme situasjon. Her er det gått 5 måneder siden vi var sammen sist. Men jeg stresser, og er redd at jeg kommer til å fortsette å være lei meg over bruddet pluss anklage meg selv for det, og derfor aldri finne meg en mann. Håper det løser seg for deg og. Jeg gjør alt for å unngå å støte på han. Vet at min eks er mye rundt i byen, og drar dit minst mulig slik at jeg slipper å støte på han. Orker ikke å se min eks gå hånd i hånd med en ny dame. Vil helst slippe å komme i slike situasjoner. Så holder meg unna han. Anonymkode: af7da...35a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har vært i en lignende situasjon, og helt ærlig, tok det meg lengre tid. Ble forelsket for 6 år siden, og det var ikke før sist vinter st jeg virkelig kjente at jeg var over han. Vet ikke hva jeg skal si for å få deg til å komme deg videre, men det som gjorde at jeg endelig kom meg over han var tanken på at han har barn, leilighet og kjæreste(han har hatt det i 1 år og nettopp barn). I tillegg leste jeg igjennom fb chatten vårs tilbake til da vi snakket, og innsåg at jeg ikke brydde meg lenger om hvor "care" han var det siste året vi snakket. Men en ting er sikkert: du vil komme deg over det, og det vil bli så deilig! Jeg kunne tenke 2 år etter det var slutt at han enda var mannen jeg ville gifte meg med osv, og det var slitsomt. Du kan jo kanskje prøve å tenke at "han er i sammen med noen andre. Hadde du funnet deg en ny kjærest, hadde det ikke vært noen tanker om eksen din, og det har nok ikke han nå heller om deg. Hvorfor skal du bruke tid og tanker og vonde stunder med å tenke på han, når han ikke gidder å tenke på deg?" Det er litt brutalt, men brutalt trengs av og til. jeg vet hvir jævlig det kan føles.. Men det kommer en dag hvor det ikke gjør det. har også merket at jeg har prøvd å se etter ting som faktisk gjør meg virkelig, i stedenfor feks kjekke gutter som er ute av mitt rekkevidde. Og det har virkelig funket til å gjøre meg gladere for tiden! Anonymkode: 1b85f...24d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #18 Skrevet 11. juni 2016 Oi, hadde ikke fått med meg at det var liv i denne tråden igjen Jeg sitter nok fast i en hekt, ja.. Får kjøpe den boka... Jeg vil IKKE ha han tilbake, for hvem vil vel være sammen med en drittsekk som ikke respekterer deg nok til å spille med åpne kort og gå bak ryggen din med andre? Men dessverre er ikke hjertet mitt enig med fornuften min, og sier noe helt annet... Og det flere år etter at jeg trodde jeg var over han, bare fordi jeg tilfeldig møter han på butikken.. Jeg brukte over 2 år på å gråte og forbanne han og komme meg videre.. så har det vært 3 rolige år hvor jeg var ute på dater, og ikke tenkte på han i det hele tatt.. og så boom... nå sitter jeg der igjen.. Har heldigvis ikke møtt han siden jeg opprettet denne tråden da Godt å se at flere kjenner seg igjen, og dere som sier: kvel tankene: hvordan gjør jeg det? Anonymkode: 091b1...309
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #19 Skrevet 11. juni 2016 Ups, den over er fra TS Glemte å skrive det før jeg trykka send... Anonymkode: 091b1...309
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #20 Skrevet 11. juni 2016 Det er farlig og lese tråder her. Hjelpes. Jeg flyttet nettopp fra min samboer etter 6 år. Jeg håper faen ikke jeg siter med kjærlighetssorg i så mange år. Da bruddet vårt var ganske stygt og vi har en helt bøtte med usnakkete ting.. Kjærlighetssorg er så jævlig, skjønner ikke vitsen. Også virker det alltid lettere for mannfolka enn oss damer:( Anonymkode: 2a5fb...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå