Stjerneku Skrevet 28. mai 2016 #21 Skrevet 28. mai 2016 Man bør kanskje være forsiktig med blomster i tilfelle noen er allergisk. Ellers holder jeg en knapp på noe som kan spises eller drikkes.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #22 Skrevet 28. mai 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig vanlig å gi gaver i tillegg til fellesgaven fra alle barna på avdelingen??? Anonymkode: e7f70...a4c Aner ikke. Jeg ga en samlet gave til personalet på mitt barns avdeling da vi var helt ferdige i barnehagen. Men vi har hatt mange ekstra foreldremøter, og trengt ekstra tilrettelegging etc pga PPT blant annet. Så spesielt kontaktpersonen hans der var en person som måtte bruke mye "ekstra" tid på oss. Ga aldri noen oppmerksomhet før siste sommeravslutning der. Anonymkode: b114a...59d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #23 Skrevet 28. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig vanlig å gi gaver i tillegg til fellesgaven fra alle barna på avdelingen??? Anonymkode: e7f70...a4c Jeg tror ikke det er vanlig nei. Vi ga fordi vesla har ekstra behov for oppfølging og barnehagen gjør en enestående jobb med å tilrettelegge. Vi har en fantastisk kommunikasjon, verken vesla eller jeg hadde hatt det så bra som vi har det uten barnehagen på lag. De er herlige mennesker og jeg følte behov for å gi dem en ekstra påskjønnelse. Anonymkode: f19b2...02f
MissPierce Skrevet 29. mai 2016 #24 Skrevet 29. mai 2016 Den Friday, May 27, 2016 at 8.18, AnonymBruker skrev: Det kalles smisk... Ikke noe kjekt for de foreldrene som ikke gir da. Dere bør gi samlet - ikke hver for seg. Anonymkode: 22089...b78 Vil absolutt ikke kalle det smisk. Har aldri tenkt noe forskjell om foreldrene som gir noe, kontra de som ikke gjør det. Ting som kan spises eller drikkes er greit. For som andre har skrevet, så kan det bli litt mange kopper osv. Det aller koseligste jeg får er kort med bilder av barna. Type julekort og takke kort. Har en eske med masse sånne kort fra barnehage, venner og familie. Å det er så koselig å mimre når man ser igjennom de ☺☺
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå