Gå til innhold

gave til bhg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips til gave til personalet i bhg? 

Vi er superfornøyd med de ansatte på avd til barnet vårt og ønsker å gi de en liten oppmerksomhet som en personlig hilsen. Hva ville dere gitt? 

Vet Fau gir til personalet på vegne av foreldrene-men vi ønsker altså å gi en personlig gave i tillegg.

Anonymkode: 9b9d0...339

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tips til gave til personalet i bhg? 

Vi er superfornøyd med de ansatte på avd til barnet vårt og ønsker å gi de en liten oppmerksomhet som en personlig hilsen. Hva ville dere gitt? 

Vet Fau gir til personalet på vegne av foreldrene-men vi ønsker altså å gi en personlig gave i tillegg.

Anonymkode: 26e73...db8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles smisk... 
Ikke noe kjekt for de foreldrene som ikke gir da. 
Dere bør gi samlet - ikke hver for seg.

Anonymkode: 22089...b78

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga dem to store boller med rensede og vaskede jordbær, klare til spising. Det var i jordbærsesongen da :) Ble godt tatt i mot!

Anonymkode: 871e2...3b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gitt blomster om sommeren (gjerne i en pen potte/krukke) og sjokolade om sommeren. 

Hyggelig med en påskjønnelse for den gode jobben de gjør.

Har selv fått vin,blomster,gavekort m.m

Anonymkode: b72b0...f75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har gitt: fin kopp med litt godteri, fin t-lys holder o.l. som personliggave til de ansatte på avdelingen.

Har også gitt godteri felles til alle de ansatte (feks en stor eske After Eight, et fylt påskeegg e.l.)

Anonymkode: 365b2...061

Skrevet

Syns ikke noe om å gi personlige gaver til de i bhg. Det gis felles fra alle foreldre. Å gi alene kan skape tanker om forfordeling av eget barn, eventuelt press om at alle må gi gave.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått:

Klokke, innrammet bilde av barn, vin, parfyme, film og en genser.

Har aldri forventet noe, har også spurt om det er greit jeg tar i mot disse gavene-og det har har det visst vært.

Det jeg har bitt mest glad for er en tegning laget fra barna, ofte har de tegnet meg og seg selv:) Men så er jeg ufattelig glad i barn da, og gjør alt for dem :)

Anonymkode: f7923...4e6

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått:

Klokke, innrammet bilde av barn, vin, parfyme, film og en genser.

Har aldri forventet noe, har også spurt om det er greit jeg tar i mot disse gavene-og det har har det visst vært.

Det jeg har bitt mest glad for er en tegning laget fra barna, ofte har de tegnet meg og seg selv:) Men så er jeg ufattelig glad i barn da, og gjør alt for dem :)

Anonymkode: f7923...4e6

Har du fått et innrammet bilde av et av barna du har hatt i bhg i gave? Snakk om kleint :fnise:

• Liker 8
Skrevet

To like tråder er slått sammen.

- Avalon, mod

Skrevet

Vin er nok det som blir mest satt pris på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor med en lærer i barneskolen, og mitt tips er at dersom man absolutt må gi personlig gave, så kjøp for guds skyld noe som kan spises eller drikkes. Til nød noe som kan brennes opp (lys) eller tørkes med (servietter), men de to sistnevnte går veldig på smak og personlig stil.

Vi har fått fylt opp skapet med all slags drit opp i gjennom. Kopper med bilde av ungen. Parfymer som lukter vondt. Telyseholdere av mass. Diverse små skåler. Hjemmelagde såper som lukter vondt og ser stygge ut. Suvernirer. Tegninger. For å nevne noe. Jeg, som partner, setter svært lite pris på at leiligheten min skal fylles opp av ting som bryter fullstendig med egen stil. Så som et kompriomiss har tingene blitt tatt vare på, bortgjemt i et skap, men nå ble 10 års oppsamling kastet. Vi trenger faktisk skapplassen til annet.

Min partner har fått en materiell ting som han setter stor pris på, og det er en fotokopp med et helt sykt bilde av ham selv. Det bruker han som jobbkopp. Men han trenger da heller ikke flere slike.

Anonymkode: 6552e...fd7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heklet en kurv og puttet diverse te, noe kaffe og en håndkrem oppi fra vesla til alle ansatte. Lurer på om det var noe småfancy sjokolade oppi også.

Anonymkode: f19b2...02f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å gi vin, blomster, en eske konfekt e.l.

Anonymkode: 188e2...b25

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte vi skulle gi en fruktkurv nå som barna slutter i barnehagen. Ellers har vi gitt håndkrem, sjokolade, julesnop...

Anonymkode: ec7ad...d9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles smisk... 
Ikke noe kjekt for de foreldrene som ikke gir da. 
Dere bør gi samlet - ikke hver for seg.

Anonymkode: 22089...b78

Hvordan er det smisk?

Er selv barnehagelærer og ville ikke tatt det for smisk :)

Anonymkode: 5e49a...4ea

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Twist, snop og kaker, kjeks er sikre vinnere - personalet setter stor pris på å ha noe å kose seg med på personalrommet. :)

Anonymkode: 5e49a...4ea

• Liker 4
Skrevet

Den aller fineste gaven jeg har fått av en forelder var en innrammet tegning der barnet hadde tegnet meg og seg selv som lekte sammen. Har den enda på veggen, og barnet er 9 år nå. (Fikk den da barnet var 3) 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig vanlig å gi gaver i tillegg til fellesgaven fra alle barna på avdelingen???  :sjokkbla:

Anonymkode: e7f70...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer på barneskole og et år fikk jeg over 20 ulike tepakker 😉 har også fått vin, blomster, sjokolade og ulike typer kremer. Veldig koselig! Jeg tror det lureste er noe som kan spises eller drikkes 😊

Anonymkode: e3b37...3b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...