Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før i dag skrev jeg en tråd med dette innholdet: 

"Hei. Er ei ei jente på 20 år som i de siste seks ukene hatt seks urinveisinnfeksjoner. Fikk bare påvist en av de, gikk på antibiotika i 3 dager, og fikk tilbake infeksjonen samme dag. Fikk UVI igjen på søndag, men testet meg på mandag og da vart utslaget negativt. Legen ga meg hiprex og sa det kom til å bli bedre. Nå er det torsdag, og jeg har det fortsatt like ille. Tisser ca rundt 90-100 ganger om dagen og det gjør kjempevondt i urinrøret HELE tiden. Har brukt endel locoid i underlivet for eksem, men skjeldent der urinrøret her. Har ingen kjønnsykdommer. Noen som har hatt noe lignende? Må avlyse alle planer jeg har fortia jeg er lenka til doen."

Fikk mange gode svar, men jeg har prøvd ut alle og ingen av de virker desverre. Jeg begynner å bli ganske livredd. Nå har det blitt slik de siste 3 timeme at jeg ikke klarer å holde meg mer enn 2-4 minutter før jeg TISSER på meg. Får ikke sove og er kjemperedd!! Hjelp hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: af6ba...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke være redd, men skjønner at det er vondt og fryktelig plagsomt! Du trenger nok en antibiotikakur som går over 10 dager! Ring legevakt i morgen og få hjelp! Men du kan slappe helt av, høres ut som en klassisk uvi! Har også hatt det sånn du beskriver! Masse god bedring😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...