Gå til innhold

Hva faen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Du skal se at om du begynner å treffe en annen fyr, tar han kontakt igjen! Men da sier du : Sorry, din sjanse er gått!

Drit i han og gå videre.

Klem til deg :hug:

Takk <3 Ja, når han kan oppføre seg sånn så er ikke det typen for meg uansett. Det eneste jeg håper på no ift han, ikke det at jeg sitter og tripper og håper, men hadde vært litt gull om han hadde ringt eller sendt melding slik at jeg kunne spurt hvem det var, og leke "skuffet" at det "bare" var han hehe. Barnslig, men ja har slettet nr og livet går videre :) Klem tilbake <3

Anonymkode: aea7e...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Hapi skrev:

Har opplevd tre tilfeller av noe lignende, og i to tilfeller vet jeg grunnen. Det tredje lurer jeg på enda.
Disse to mannfolka ønsket ikke å involvere seg ytterligere fordi de så at det gikk mot "forhold", og tenkte at vi passet dårlig sammen, for å si det kort. Det er ikke alltid at det er så lett å informere om grunnen der og da. Ser i ettertid at jeg bare burde gått videre, det er som regel ingen idè å vente på at noen skal ombestemme seg eller få fingen ut, de får den som regel ikke ut før en selv har gått videre og er ferdig med dem.

Ja, du sier noe. Er litt slik jeg føler det, at det gikk for fort frem

Anonymkode: aea7e...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han liker ikke deg like godt som du liker ham?

Noen ganger er dette subjektivt. Jeg har hatt dater med menn der de har fulgt opp og gjerne vil treffes igjen, og jeg er ikke like interessert. Det er fullt mulig at en date er "grei nok" for en person og fantastisk for den andre. Og kanskje sexen var bedre i ditt hode enn i hans - eller utifra hva man har å sammenlikne med.

Han har ikke gikk noen signaler om at han er interessert etter at dere traff hverandre så jeg ville ikke ansett dette som en "uklar" situasjon. 

Anonymkode: 8f05f...63e

Skjønner poenget ditt, men joda, han ga mer enn nok av signaler. Derfor det var overraskende at han plutselig ignorerte. Men ja, han var tydligvis ikke interressert mer -)

Anonymkode: aea7e...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner poenget ditt, men joda, han ga mer enn nok av signaler. 

Anonymkode: aea7e...2a5

Hvilke signaler har han gitt i etterkant av at dere så hverandre?

Han tok ikke noe initiativ før du skrev til ham? Da han sa han var syk fulgte han jo bare opp med et høflighetsspørsmål om hva du drev med. Det naturlige dersom man er interessert og noen vil treffe deg er at du understreker at du ikke kan fordi du er syk, men gjerne vil, og foreslår en annen gang. 

Slik du legger det frem virket han jo ganske passiv hele veien etter forrige helg. 

Anonymkode: 8f05f...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner :) Jeg missforstod det første innlegget ditt. Trodde du mente at han ikke hadde vist noen signaler ever. Men driter i han no, det tok bare litt tid før jeg skjønte at at han ignorerte meg.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke signaler har han gitt i etterkant av at dere så hverandre?

Han tok ikke noe initiativ før du skrev til ham? Da han sa han var syk fulgte han jo bare opp med et høflighetsspørsmål om hva du drev med. Det naturlige dersom man er interessert og noen vil treffe deg er at du understreker at du ikke kan fordi du er syk, men gjerne vil, og foreslår en annen gang. 

Slik du legger det frem virket han jo ganske passiv hele veien etter forrige helg. 

Anonymkode: 8f05f...63e

Anonymkode: aea7e...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...