Gå til innhold

Noen andre som IKKE vil ha kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å være singel! Venninnene mine syns synd på meg, og kommer med kommentarer som "det ordner seg nok for deg og" eller "du finner en når du minst venter det".  Men jeg vil ikke ha!

Jeg har hatt 3 forhold hvor jeg har gjort det slutt. Orker ikke å være mor til en voksen mann! Gutter som sitter og gamer, forventer middag, sitter i sofaen og gomler potetgull. 

Har prøvd å gå på et par dater, men jeg får panikk og flykter. Ser for meg regler og begrensninger. Mye bedre å bare være meg og hunden og gjøre hva jeg vil. Slippe å gå på byen med typen og bare danse med han. Slippe å gå i kleine middager med svigers. Jeg er snart 30 og burde etter samfunnets normer lete som en gal etter en mann å få barn med. Men det frister ikke i det hele tatt. Håper egentlig at jeg bare ikke har truffet den rette enda, men er litt skeptisk. Føler at alle guttene jeg møter er barnslige og usikre, og altfor avhengig av sin mor. Det er ingen utfordring.

Noen andre som trives best som single? 

Anonymkode: e6fdc...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Jeg ønsker meg ikke kjæreste. Forstår meg ikke på folk som på død og liv må være sammen med noen.

 

Jeg trives klart best alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men det er kanskje fordi jeg har mer enn nok med meg og mitt for tiden. 

Min erfaring med forhold er heller ikke så god, så det kan være derfor også. Mine to siste forhold har begge vært kortvarige og endt ganske stygt på grunn av en del ting og urettferdig behandling. 
I tillegg har jeg et barn i trassalderen som krever sin tid og tålmodighet, og jeg har derfor ikke plass til et annet menneske livet mitt. Haha. Trives godt som singel. Trenger ikke passe på andre voksne mennesker. Gjør som jeg vil, okke som. Har det egentlig helt topp. Mulig trangen melder seg etterhvert, men den tid den sorg. Har egenltig mista troen på at det finnes en snill mann for meg der ute :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ikke ha kjæreste, men det er ikke fordi jeg trives best alene da. Jeg har det best i forhold. Men det siste endte så stygt at jeg tviler på jeg vil klare å stole på noen igjen. 

Anonymkode: 907ae...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å være singel! Venninnene mine syns synd på meg, og kommer med kommentarer som "det ordner seg nok for deg og" eller "du finner en når du minst venter det".  Men jeg vil ikke ha!

Jeg har hatt 3 forhold hvor jeg har gjort det slutt. Orker ikke å være mor til en voksen mann! Gutter som sitter og gamer, forventer middag, sitter i sofaen og gomler potetgull. 

Har prøvd å gå på et par dater, men jeg får panikk og flykter. Ser for meg regler og begrensninger. Mye bedre å bare være meg og hunden og gjøre hva jeg vil. Slippe å gå på byen med typen og bare danse med han. Slippe å gå i kleine middager med svigers. Jeg er snart 30 og burde etter samfunnets normer lete som en gal etter en mann å få barn med. Men det frister ikke i det hele tatt. Håper egentlig at jeg bare ikke har truffet den rette enda, men er litt skeptisk. Føler at alle guttene jeg møter er barnslige og usikre, og altfor avhengig av sin mor. Det er ingen utfordring.

Noen andre som trives best som single? 

Anonymkode: e6fdc...a50

Jeg trives også veldig bra som singel, akkurat nå, og på det stadiet av livet jeg er i nå. Er så godt å bare ha seg selv å tenke på, og ingen bekymringer. Selv om jeg ikke flyr på byen og finner ONS osv og har egentlig ikke noe særlig behov for det heller. Føler at jeg akkurat nå bare vil få unødvendige laster ved å skulle bli sammen med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis

Har ikke lyst til å gå inn i noe forhold igjen før det føles helt rett og at jeg er sikker på at vi passer og har det fint sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trives godt som singel. Vært singel i to år nå og trives så godt alene at ingen hittil har fristet/intr meg nok til å ville forandre på det. 

"det er en gave å trives alene" 😊

Anonymkode: fb222...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Jeg vil ikke tvinge ei jente til å bo sammen med meg, da jeg vet jeg kan være vanskelig å være rundt 24/7...

Kan gjerne ha en fast kjæreste som overnatter noen ganger det passer hos meg eller henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...