AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg har gått hos samme psykologspesialist på DPS i halvannet år (gått der også tidligere, men aldri så lenge) Er veldig fornøyd med alt egentlig, kom også inn til vurderingssamtale 2 dager etter de mottok henvisningen og fikk "min" psykolog en uke etter dette. Har gått en gang hver uke og han har også vært med på forskjellige møter osv. Det jeg lurer på er hvor lenge får man gå på DPS? Har som sagt alltid blitt "kastet" ut etter ca 6mnd og merker jeg er redd for at han plutselig sier at jeg må slutte, uten noe forvarsel.. Og kan man be om privat psykolog med driftsavtale etter DPS, eller blir det dumt når man ikke lenger blir vurdert til å trenge dps? Anonymkode: 19ec0...520
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 I utgangspunktet skal du ha mulighet til å gå der så lenge du har behov for det. Du må bare forklare hvordan du føler det så godt du kan, og gjøre det tydelig hva slags behov du har. Det er for øvrig muligheter for å gå til privat psykolog, selv om DPS vurderer deg "for frisk" til å gå der, men hvis du føler et videre behov må de ta hensyn til det. Gå til privat psykolog parallelt med behandling på DPS går også. Anonymkode: 15ef9...c34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå