Edie Skrevet 10. juli 2016 #321 Del Skrevet 10. juli 2016 Nå synes jeg faktisk synd på mannen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #322 Del Skrevet 10. juli 2016 Stakars.. Så utrolig dritt det må være å ikke spille finalen! Anonymkode: 807d4...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. juli 2016 #323 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg også egentlig, følger litt med mens jeg holder på med litt andre ting ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 10. juli 2016 #324 Del Skrevet 10. juli 2016 Ikke den beste kampen hittil i EM. Synes nesten den er på grensen til kjedelig. Hva tenker andre her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. juli 2016 #325 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, Fireball skrev: Ikke den beste kampen hittil i EM. Synes nesten den er på grensen til kjedelig. Hva tenker andre her? Enig, det er derfor jeg pusler med alt annet ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 10. juli 2016 #326 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, Nikee skrev: Enig, det er derfor jeg pusler med alt annet ved siden av Jeg og KG, spiser ost og kjeks og taster litt på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. juli 2016 #327 Del Skrevet 10. juli 2016 6 minutter siden, Fireball skrev: Jeg og KG, spiser ost og kjeks og taster litt på facebook Samme her, bare at jeg spiser chips i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 10. juli 2016 #328 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, Nikee skrev: Samme her, bare at jeg spiser chips i stedet Ja det sto faktisk mellom chips og ost&kjeks her Jaja får håpe på en litt mer actionfylt 2. omgang! Eventuelt straffekonk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. juli 2016 #329 Del Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, Fireball skrev: Ja det sto faktisk mellom chips og ost&kjeks her Jaja får håpe på en litt mer actionfylt 2. omgang! Eventuelt straffekonk Ja straffekonk er kanskje ikke så dumt, men jeg håper det skjer noe mer nå etter pausen. Dette ble alt for kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. juli 2016 #330 Del Skrevet 10. juli 2016 29 minutter siden, Nikee skrev: Enig, det er derfor jeg pusler med alt annet ved siden av 27 minutter siden, Fireball skrev: Jeg og KG, spiser ost og kjeks og taster litt på facebook 21 minutter siden, Nikee skrev: Samme her, bare at jeg spiser chips i stedet Jeg og, men sjokolade Jeg håper Griezman scorer første mål, så utligner Nani, før frankrike vinner på straffekonk. For hvis det skjer vinner jeg "masse" penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. juli 2016 #331 Del Skrevet 10. juli 2016 26 minutter siden, Mynona skrev: Jeg og, men sjokolade Jeg håper Griezman scorer første mål, så utligner Nani, før frankrike vinner på straffekonk. For hvis det skjer vinner jeg "masse" penger Oioi, hvor mye har du satset? Jeg gidder ikke å se mer, jeg er trøtt, heier på ingen av lagene og kampen var ikke spesielt spennende Får oppdatere meg i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. juli 2016 #332 Del Skrevet 10. juli 2016 13 minutter siden, Nikee skrev: Oioi, hvor mye har du satset? Jeg gidder ikke å se mer, jeg er trøtt, heier på ingen av lagene og kampen var ikke spesielt spennende Får oppdatere meg i morgen tidlig! Spilte vel 140kr og hvis alle hadde gått inn hadde jeg vunnet rundt 1000kr. Men siden det ikke gikk sånn, så har jeg muligheten på Frankrike vinner på straffekonk enda. Da vinner jeg 500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. juli 2016 #333 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, Mynona skrev: Spilte vel 140kr og hvis alle hadde gått inn hadde jeg vunnet rundt 1000kr. Men siden det ikke gikk sånn, så har jeg muligheten på Frankrike vinner på straffekonk enda. Da vinner jeg 500kr. Lykke til! Ser ut til at det går mot straffekonk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. juli 2016 #334 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, Nikee skrev: Lykke til! Ser ut til at det går mot straffekonk Krysser fingrene. 10 i odds på den, så jeg satset 50kr, og håper da på å vinne 500. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #335 Del Skrevet 11. juli 2016 Anonymkode: 43698...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå