Gjest Nikee Skrevet 3. juli 2016 #281 Skrevet 3. juli 2016 (endret) Island Uansett resultat i kveld er de virkelig det laget jeg har hatt størst respekt for (i likhet med Wales), de kan reise hjem med hevet hodet. Jeg håper forøvrig Wales banker Portugal Endret 3. juli 2016 av Nikee
Måndagsbarn Skrevet 3. juli 2016 #282 Skrevet 3. juli 2016 sterkt av Island å kjempe til siste slutt! de har virkelig gjort det bra:) 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #283 Skrevet 3. juli 2016 Griezmann er søt Anonymkode: 35813...bc8 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 3. juli 2016 #284 Skrevet 3. juli 2016 I dag møtte Island overmakten. Felicitations France
Gjest Aye Skrevet 3. juli 2016 #285 Skrevet 3. juli 2016 Tenkte at Frankrike kom til å slå Island lett Tyskland må vinne alt og det tror jeg de gjør! De er et sterkt lag. Blir ikke sur hvis Frankrike vinner altså, men spesielt Tyskland må vinne!
Pawn Hearts Skrevet 3. juli 2016 #286 Skrevet 3. juli 2016 Andre omgang ble tross alt en verdig sorti. Nå håper jeg på Frankrike og Wales i finalen. Og applaus til knøttlille Island som kjempet som en liten, sint terrier helt til siste fløytepip.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #287 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, Pawn Hearts skrev: Andre omgang ble tross alt en verdig sorti. Nå håper jeg på Frankrike og Wales i finalen. Og applaus til knøttlille Island som kjempet som en liten, sint terrier helt til siste fløytepip. Bra at Island kom så langt altså, men synes ikke det kjempet så hardt under dagens kamp, dårlige pasninger og mye dødtid med ballen.. Anonymkode: 12bfd...0fd 1
Edie Skrevet 3. juli 2016 #288 Skrevet 3. juli 2016 Wales - Tyskland i finalen er mitt ønske nå. Synd Tyskland sliter med to, muligens tre, skader (Gomez, Khadeira (og Schweinsteiger)) og Hummels som må stå over pga gule kort. 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 3. juli 2016 #289 Skrevet 3. juli 2016 Frankrike- Wales håper jeg på i finalen, men tror det blir Tyskland-Portugal.
chouette Skrevet 3. juli 2016 #290 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Griezmann er søt Anonymkode: 35813...bc8 Han er det! Det lille plasteret på såret
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #291 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, toothfairy skrev: Han er det! Det lille plasteret på såret Haha ja! Anonymkode: 35813...bc8
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. juli 2016 #292 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Jeg håper Tyskland og Wales i Finalen. Men for å være ærlig så gjør det meg ingenting om det blir Portugal - Frankrike eller Frankrike-Wales Men om jeg må velge så sier jeg Tyskland-Wales Endret 4. juli 2016 av Balian de Ibelin
Pawn Hearts Skrevet 4. juli 2016 #293 Skrevet 4. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra at Island kom så langt altså, men synes ikke det kjempet så hardt under dagens kamp, dårlige pasninger og mye dødtid med ballen.. Anonymkode: 12bfd...0fd Island hadde fire tøffe kamper i beina og møtte et langt bedre lag. Men jeg er enig med Morten Pedersen når han skriver at "det er noe med fotballspillere som på 0-4 og 1-5 i den femte sluttspillkampen, da alt beviselig er over, spiller som om det står 0-1 i den første". Men for all del, det var best for mesterskapet at det gikk som det gikk, og jeg har hatt sansen for det franske landslaget helt siden den vanvittige semifinalen i VM 1982. https://en.wikipedia.org/wiki/West_Germany_v_France_(1982_FIFA_World_Cup)
Gjest Nikee Skrevet 4. juli 2016 #294 Skrevet 4. juli 2016 13 timer siden, Pawn Hearts skrev: Island hadde fire tøffe kamper i beina og møtte et langt bedre lag. Men jeg er enig med Morten Pedersen når han skriver at "det er noe med fotballspillere som på 0-4 og 1-5 i den femte sluttspillkampen, da alt beviselig er over, spiller som om det står 0-1 i den første". Men for all del, det var best for mesterskapet at det gikk som det gikk, og jeg har hatt sansen for det franske landslaget helt siden den vanvittige semifinalen i VM 1982. https://en.wikipedia.org/wiki/West_Germany_v_France_(1982_FIFA_World_Cup) Enig i det, det islandske landslaget har virkelig stått på og gitt alt. Ikke rart at de var utslitt innen de møtte Frankrike, uten å si noe negativt om Frankrikes innsats fordi de spilte sinnsykt bra, så er det forståelig at Island ikke var på sitt beste da. Jeg er enig i det, i andre omgang, når de lå så mye under så gav de alt de hadde igjen. Og det står det respekt av Jeg har en islandsk venninne som sendte meg en video fra Reykjavik i dag når spillerne kom hjem - på Island har de vunnet EM slik de jublet for laget
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 6. juli 2016 #296 Skrevet 6. juli 2016 Jeg håper virkelig Wales vinner i dag.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #299 Skrevet 6. juli 2016 POrtugal fortjener ikke å vinne! De har bare spilt uavgjort og masse kjedelige 0-0 til ordinær tid. Heia Wales. Anonymkode: 807d4...fa0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #300 Skrevet 6. juli 2016 Korrigere meg selv litt - fortjener ikke å komme til finale* Anonymkode: 807d4...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå