Gå til innhold

Den store EM tråden.

Anbefalte innlegg

Gjest Nikee
Skrevet (endret)

Island :blomst: Uansett resultat i kveld er de virkelig det laget jeg har hatt størst respekt for (i likhet med Wales), de kan reise hjem med hevet hodet. :ball:

Jeg  håper forøvrig Wales banker Portugal :fnise:

Endret av Nikee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sterkt av Island å kjempe til siste slutt! de har virkelig gjort det bra:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Griezmann er søt :rodmer:

Anonymkode: 35813...bc8

• Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet

I dag møtte Island overmakten.

Felicitations France:hoppendeglad:

Skrevet

Tenkte at Frankrike kom til å slå Island lett ;) Tyskland må vinne alt og det tror jeg de gjør! De er et sterkt lag. Blir ikke sur hvis Frankrike vinner altså, men spesielt Tyskland må vinne!

Skrevet

Andre omgang ble tross alt en verdig sorti. Nå håper jeg på Frankrike og Wales i finalen. Og applaus til knøttlille Island som kjempet som en liten, sint terrier helt til siste fløytepip.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Pawn Hearts skrev:

Andre omgang ble tross alt en verdig sorti. Nå håper jeg på Frankrike og Wales i finalen. Og applaus til knøttlille Island som kjempet som en liten, sint terrier helt til siste fløytepip.

Bra at Island kom så langt altså, men synes ikke det kjempet så hardt under dagens kamp, dårlige pasninger og mye dødtid med ballen..

Anonymkode: 12bfd...0fd

• Liker 1
Skrevet

Wales - Tyskland i finalen er mitt ønske nå.

Synd Tyskland sliter med to, muligens tre, skader (Gomez, Khadeira (og Schweinsteiger)) og Hummels som må stå over pga gule kort.

• Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Frankrike- Wales håper jeg på i finalen, men tror det blir Tyskland-Portugal.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Griezmann er søt :rodmer:

Han er det! Det lille plasteret på såret :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, toothfairy skrev:

Han er det! Det lille plasteret på såret :fnise:

Haha ja! :fnise:

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

Jeg håper Tyskland og Wales i Finalen. 

Men for å være ærlig så gjør det meg ingenting om det blir Portugal - Frankrike eller Frankrike-Wales 

Men om jeg må velge så sier jeg Tyskland-Wales

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra at Island kom så langt altså, men synes ikke det kjempet så hardt under dagens kamp, dårlige pasninger og mye dødtid med ballen..

Anonymkode: 12bfd...0fd

Island hadde fire tøffe kamper i beina og møtte et langt bedre lag. Men jeg er enig med Morten Pedersen når han skriver at "det er noe med fotballspillere som på 0-4 og 1-5 i den femte sluttspillkampen, da alt beviselig er over, spiller som om det står 0-1 i den første".

Men for all del, det var best for mesterskapet at det gikk som det gikk, og jeg har hatt sansen for det franske landslaget helt siden den vanvittige semifinalen i VM 1982.

https://en.wikipedia.org/wiki/West_Germany_v_France_(1982_FIFA_World_Cup)

Gjest Nikee
Skrevet
13 timer siden, Pawn Hearts skrev:

Island hadde fire tøffe kamper i beina og møtte et langt bedre lag. Men jeg er enig med Morten Pedersen når han skriver at "det er noe med fotballspillere som på 0-4 og 1-5 i den femte sluttspillkampen, da alt beviselig er over, spiller som om det står 0-1 i den første".

Men for all del, det var best for mesterskapet at det gikk som det gikk, og jeg har hatt sansen for det franske landslaget helt siden den vanvittige semifinalen i VM 1982.

https://en.wikipedia.org/wiki/West_Germany_v_France_(1982_FIFA_World_Cup)

Enig i det, det islandske landslaget har virkelig stått på og gitt alt. Ikke rart at de var utslitt innen de møtte Frankrike, uten å si noe negativt om Frankrikes innsats fordi de spilte sinnsykt bra, så er det forståelig at Island ikke var på sitt beste da. Jeg er enig i det, i andre omgang, når de lå så mye under så gav de alt de hadde igjen. Og det står det respekt av :) Jeg har en islandsk venninne som sendte meg en video fra Reykjavik i dag når spillerne kom hjem - på Island har de vunnet EM slik de jublet for laget :ball:

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg håper virkelig Wales vinner i dag.

Skrevet

Gleder meg til kampen i kveld :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

POrtugal fortjener ikke å vinne! De har bare spilt uavgjort og masse kjedelige 0-0 til ordinær tid. 

Heia Wales. 

Anonymkode: 807d4...fa0

AnonymBruker
Skrevet

Korrigere meg selv litt - fortjener ikke å komme til finale* 

Anonymkode: 807d4...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...