Edie Skrevet 3. juli 2016 #263 Skrevet 3. juli 2016 Heia Island hele veien!! Men tror nok dessverre dette blir for tøft, men håper med alt jeg har!
Mynona Skrevet 3. juli 2016 #264 Skrevet 3. juli 2016 Heia Island. Men jeg tviler. Jeg har satser penger på at Island vinner. Og dumme meg hadde glemt at jeg allerede hadde satset på det Så jeg har satset to ganger med to dagers mellomrom. Så nå bør de vinne altså Tror nok Frankrike er for sterke for de, men det trodde jeg om England og. Island - Wales hadde vært en knallkul finale! (hvis det går?)
chouette Skrevet 3. juli 2016 #265 Skrevet 3. juli 2016 Tror Frankrike vinner med et nødskrik, men krysser alt jeg har 🇮🇸❤️
Gjest Tom/Loki Skrevet 3. juli 2016 #266 Skrevet 3. juli 2016 (endret) Tror ikke Island klare å vinne over Frankrike. Men det gjør ikke noe, sier mitt frankofile hjerte. Endret 3. juli 2016 av Tom/Loki
Måndagsbarn Skrevet 3. juli 2016 #267 Skrevet 3. juli 2016 Tror heller ikke dette går helt veien for Island, men håper jo Frankrike har ikke vært megaoverbevisende så muligheten er der. Og skulle det gå til straffe så er det jo absolutt gode sjanser for Island tror dog det blir avgjort på 90 idag!
Gjest Tom/Loki Skrevet 3. juli 2016 #269 Skrevet 3. juli 2016 Nå som Spania er ute, vil jeg ha Franske EM mestere.
Gjest Evans Skrevet 3. juli 2016 #270 Skrevet 3. juli 2016 Jeg håper på Island, men det ser ganske så mørkt ut nå. Men alt kan skje, enn så lenge i hvert fall!
Pawn Hearts Skrevet 3. juli 2016 #272 Skrevet 3. juli 2016 Fire mål blir litt vel mye å ta igjen. Hvordan var teksten til Marseillaisen igjen?
♥Missy♥ Skrevet 3. juli 2016 #273 Skrevet 3. juli 2016 1 minutt siden, Pawn Hearts skrev: Fire mål blir litt vel mye å ta igjen. Hvordan var teksten til Marseillaisen igjen? La Marseillaise Allons enfants de la patrie, Le jour de gloire est arrivé ! Contre nous de la tyrannie L'étendard sanglant est levé ! (bis) Entendez-vous dans les campagnes, Mugir ces féroces soldats ? Ils viennent jusque dans nos bras Égorger nos fils, nos compagnes ! Refrain Aux armes, citoyens ! Formez vos bataillons ! Marchons ! Marchons ! Qu'un sang impur Abreuve nos sillons ! ~ ~ ~ ~ ~ Que veut cette horde d'esclaves, De traîtres, de rois conjurés ? Pour qui ces ignobles entraves, Ces fers dès longtemps préparés ? (bis) Français ! pour nous, ah ! quel outrage ! Quels transports il doit exciter ! C'est nous qu'on ose méditer De rendre à l'antique esclavage ! Quoi ! ces cohortes étrangères Feraient la loi dans nos foyers ! Quoi ! ces phalanges mercenaires Terrasseraient nos fiers guerriers ! (bis) Grand Dieu ! par des mains enchaînées Nos fronts sous le joug se ploiraient ! De vils despotes deviendraient Les maîtres de nos destinées ! Tremblez, tyrans ! et vous, perfides, L'opprobre de tous les partis, Tremblez ! vos projets parricides Vont enfin recevoir leur prix ! (bis) Tout est soldat pour vous combattre, S'ils tombent, nos jeunes héros, La France en produit de nouveaux, Contre vous tout prêts à se battre ! Français, en guerriers magnanimes, Portez ou retenez vos coups ! Épargnez ces tristes victimes, A regret s'armant contre nous. (bis) Mais ces despotes sanguinaires, Mais ces complices de Bouillé, Tous ces tigres qui, sans pitié, Déchirent le sein de leur mère ! ~ ~ ~ ~ ~ Amour sacré de la patrie, Conduis, soutiens nos bras vengeurs ! Liberté, Liberté chérie, Combats avec tes défenseurs ! (bis) Sous nos drapeaux, que la victoire Accoure à tes mâles accents ! Que tes ennemis expirants Voient ton triomphe et notre gloire ! Refrain Nous entrerons dans la carrière Quand nos aînés n'y seront plus ; Nous y trouverons leur poussière Et la trace de leurs vertus. (bis) Bien moins jaloux de leur survivre Que de partager leur cercueil, Nous aurons le sublime orgueil De les venger ou de les suivre ! Refrain 2
Gjest Tom/Loki Skrevet 3. juli 2016 #274 Skrevet 3. juli 2016 (endret) 4-0 til pause Endret 3. juli 2016 av Tom/Loki
Ghostwalker Skrevet 3. juli 2016 #275 Skrevet 3. juli 2016 England og Rooney skal har ringt Franskmennene fra Ibiza, og tryglet dem om å ikke vinne for mye!
♥Missy♥ Skrevet 3. juli 2016 #277 Skrevet 3. juli 2016 (endret) HEIA ISLAND :D 4 more to go.. Endret 3. juli 2016 av ♥Missy♥
Edie Skrevet 3. juli 2016 #279 Skrevet 3. juli 2016 Jaja.. Selv Brasil har tapt 1-7 mot Tyskland, så Island har noen baklengs til før de trenger å bli flaue.. Stå på Island, gi det dere har og dra hjem med hevet hode!
Pawn Hearts Skrevet 3. juli 2016 #280 Skrevet 3. juli 2016 5-2. Knapt med tid, men ingenting er umulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå