Gå til innhold

Den store EM tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Nikee
Skrevet

Herregud ISLAND!!! :hoppendeglad: Please please skåre ett mål til og vinn hele greia!

Skrevet

Kommentatoren i The Guardian har iallfall humor. Da Island gikk opp i ledelsen, skrev han:

We’re almost 20 minutes in and England are being beaten by a supermarket.

• Liker 1
Skrevet

Fiin dag så langt!

Italia videre og Island leder! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Heia Island :hoppe:

Gjest Nordavind
Skrevet

Ser ut som England faktisk mener det med at de vil ut av Euro...;)

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Sola går opp og ned

Sommeren går over til høst

Vinter blir til vår

Og England skuffer i mesterskap

alt er ved det normale

Skrevet

Herregud, skjønner man er en fotballinteressert dame da man feller noen tårer da Island går videre til kvartfinale. Så gøy!

• Liker 1
Gjest Edain
Skrevet

ISLAND, jeg elsker den jævla øya og øl! 

AnonymBruker
Skrevet

Island Island Island , og nå blir det Island - Frankrike på søndag! 

Anonymkode: faa1b...7fa

Skrevet

Er offisielt i lykkerus. Klarer ikke prate. Men.. Island for faen!! ❤️💙❤️💙 Elsker deg! 

Skrevet
13 minutter siden, Edie skrev:

Herregud, skjønner man er en fotballinteressert dame da man feller noen tårer da Island går videre til kvartfinale. Så gøy!

Hah, jeg bryr meg pøkk om fotball, men har sett hele kampen og felte noen tårer selv!!! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Skål! Det minner litt om 2004. Kan Island ta vertslandet også? Mulig (men ikke veldig sannsynlig) scenario: Island og Portugal møtes i finalen, og gutta fra sagaøya ender med å løfte pokalen. Hva vil Ronaldo si om islendingenes feiring da? Dessuten (og dette husker jeg fordi jeg bor i Hellas) så var Portugal både det første og det siste laget Hellas møtte i 2004. Det hadde vært dritmoro om historien gjentok seg.

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Men for en kamp da dere! Spennende til siste sekund! :biggrin: 

Deiiilig! Torsdag kommer ikke fort nok. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Island!!!

er det mulig for dem å slå Frankrike også?🙈

Anonymkode: d52df...e22

Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg var så stresset under en kamp... Ja, veldig gøy at Island nå er i kvartfinalen, men fy fader så kjipt at England røk ut. Jeg håpet altså at England skulle gå videre, og er rimelig skuffa. Men, jeg er veldig fornøyd med at Italia slo ut Spania.  Det gjorde så innmari godt. 

Gjest Linaria
Skrevet

SINNSYK stemning på Island nå!!!!! :bolledeig::bolledeig::bolledeig:
Måtte hjem og få meg litt vann, for har ikke stemme igjen, og høre hva kommentatoren faktisk sa da vi scorte, for det var ikke mulig å høre noe annet enn min egen og andres jubling på EM-plassen i Reykjavik. Helt sykt!!!! :bolledeig::bolledeig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...