Gå til innhold

Flaut spørsmål om underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 19 år. 

Jeg lurer på noe flaut. Jeg føler at vaginaen min er veldig unormal. Jeg blir nesten "redd" når jeg ser den i speilet. Føler at jeg ser ut som en mann nedentil :O for det første så er de ytre kjønnsleppene mine store. Men klitorisen er enda større, og den stikker ut utenfor kjønnsleppene. Føler at det nesten ser ut som om det vokser en penis ut der :O jeg blir skikkelig redd og frustrert. Er dette innenfor "normalen" ? Eller er det noe galt med meg der nedentil? 

Håper på svar 

Anonymkode: 4bdb3...126

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si no før jeg får se det, bilde takk! :P

Anonymkode: 74f06...0f9

AnonymBruker
Skrevet

det er helt normalt :) 64ddf37780666d3c4f4f7a51b4b4c330.jpg

der har du noen ekte underliv som faktisk er satt sammen som kunst :) 

Anonymkode: 4921a...fc8

• Liker 3
Skrevet

Som sykepleier har jeg sett utallige underliv. INGEN er like. For meg høres det slett ikke unormalt ut. Så lenge du ikke har noen plager så er det ingen grunn til å bekymre deg.

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! :) 

Det er så synd at unge kvinner er usikre på sitt eget underliv.

Anonymkode: 37561...4d8

• Liker 2
Skrevet

Sikkert helt normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en "stor" klitoris. Ingen som har reagert på det, hverken uttallige helsepersonell som har sett underlivet mitt eller mannfolk.

Anonymkode: b8b99...7a0

AnonymBruker
Skrevet

Klitoris er faktisk veldig stor - men den går inn i kroppen. Den er som en penis, men innover i stedet for utover. Hvor stor den vil være, vil variere, akkurat som en penis. Det vil også variere hvor mye av den som er utenfor og innenfor. Du høres helt normal ut. 

Anonymkode: db7c9...897

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt! :) 

Det er så synd at unge kvinner er usikre på sitt eget underliv.

Anonymkode: 37561...4d8

Jeg synes også det er synd. Og jeg synes det er synd at også vi som forteller andre at de er helt normale, også er usikre på oss selv.

Jeg for eksempel, ser heller ikke noe bra ut der nede. Det kommer delvis av en slags hudinfeksjon jeg fikk for ti år siden, i begynnelsen av tjueårene. Det lignet på herpes, men var visst bare en "vanlig" bakteriell infeksjon. Det viste seg etter hvert at hver gang jeg hadde sex, om det var noen uker siden sist, fikk jeg hvite "blemmer" i underlivet. Dette gjør ikke noe lenger, litt pyrisept på en bommulsdott, så skjer det ikke noe. Men det visste jeg ikke første gangen, da ble det store, væskende og dels blødende blemmer og sår som gnisset mot hverandre ved hver minste bevegelse.

Selv om plagene forsvant med antibiotika, forsvant ikke hevelsen. Det vil si, hevelsen ble borte, men huden var strukket som en oppblåst ballong. Jeg hadde store ytre kjønnslepper til å begynne med (ikke unormalt, bare typisk bollemus), og dette i kombinasjon med mye løs, rynkete hud ser det litt sånn ut, men ikke så søtt. Bare rynkete og fælt, og mye å "grave seg gjennom" for å finne klitoris og vagina.

Alle underliv er ulike, men der er litt ekstra vanskelig med ting man ikke kan gjøre noe med. Magen er stor? Kan jo trene. Rynkete der nede? Får ikke gjort noe med det.

Anonymkode: 9f099...c5a

AnonymBruker
Skrevet

Jaha? Er det virkelig normalt å se sin egen klitoris? Jeg har aldri sett min :"D Nå må jeg nesten lete litt

Anonymkode: 38d31...da5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vite av en pulekompis at jeg hadde liten klitoris. Ante ikke hvordan jeg skulle ta det. Var det positivt eller negativt? Jeg tenkte og tenker ingenting på det i dag. 

Anonymkode: 76e6e...30b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk vite av en pulekompis at jeg hadde liten klitoris. Ante ikke hvordan jeg skulle ta det. Var det positivt eller negativt? Jeg tenkte og tenker ingenting på det i dag. 

Anonymkode: 76e6e...30b

Klitoris er jo din egen fornøyelsesknapp. Hvorvidt den er stor eller liten har da ingen betydning. Jeg vil heller si at det bare var en høylytt observasjon.

Anonymkode: baa65...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...