Gå til innhold

Gifte seg for penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tipper du har foreldra fra et annet land, der er desverre sånne mongolide ting helt vanlig!
Stå imot foreldrene dine å gift deg av KJÆRLIGHET, ikke for fuckings penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Agnetha skrev:

Dessuten, selv om du er lovet penger, så er det ikke sikkert at du virkelig får dem. Kort sagt, du kan bli gift på falske premisser, bli gravid og da sitter du der. Med en fyr som ikke skjønner eller vil akseptere den friheten du tross alt har her i Norge.

Er friheten verdt dette? Mitt svar ville vært et rungende NEI.

Fyren skal jo ikke bo med meg en gang, om jeg velger å gjøre dette.... Pengene er veldig sikkert at jeg får. De er nære venner av vår familie i over 20år nå...+ de har en del penger og gjort dette før

Anonymkode: 1c926...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fyren skal jo ikke bo med meg en gang, om jeg velger å gjøre dette.... Pengene er veldig sikkert at jeg får. De er nære venner av vår familie i over 20år nå...+ de har en del penger og gjort dette før

Anonymkode: 1c926...855

Kødder du? 

Hentes til Norge i ekteskap og skal ikke bo med deg? Udi sjekker om dere bor sammen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha

Dessuten, om de familiene er så rike, hvorfor kommer ikke mennene som studenter selv? De har tydeligvis økonomi til det. Eller handler det kun om å skaffe seg Norsk statsborgerskap? I såfall må du være gift med han i flere år, pluss finne deg i at han vil ha innvirkning på din årlige selvangivelse, kan ta opp lån i ditt navn etc etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke nå vs tilfredsstillhet senere.. 
Du kommer til å være selvstendig en dag og tjene egne penger og alt kommer til å falle på plass. Ikke selg det ut på denne måten, ikke bare på grunn av din moralske forpliktelsen, men tenk også på det lovlige. Tror ikke dette er så enkelt som du tror, og jeg tror at de rundt deg lyver om det sånn at du skal si ja.Det er stor fare for å bli tatt eller for at han skaper trøbbel for deg senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja de vil jeg skal gifte meg for å få en god start på voksenlivet økonomisk. Med 400k kan jeg fint med en stilling på en sushi sjappe kjøpe en et-roms leilighet til 800k-1m

jeg må ærlig si at det frister

Anonymkode: 1c926...855

Det fins knapt ettromsleiligheter under 1,5 millioner nå så det regnestykket blir bare helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.5.2016 at 11.55, Agnetha skrev:

Det fins knapt ettromsleiligheter under 1,5 millioner nå så det regnestykket blir bare helt feil.

Det finnes MANGE et-roms til 1mill, trenger ikke å være rocket science for å finne de på finn.no. så det regnestykket er faktisk veldig riktig

Anonymkode: 1c926...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 11.45, Agnetha skrev:

Dessuten, om de familiene er så rike, hvorfor kommer ikke mennene som studenter selv? De har tydeligvis økonomi til det. Eller handler det kun om å skaffe seg Norsk statsborgerskap? I såfall må du være gift med han i flere år, pluss finne deg i at han vil ha innvirkning på din årlige selvangivelse, kan ta opp lån i ditt navn etc etc. 

Kun for norsk statsborgerskap, skilles så fort som mulig

Anonymkode: 1c926...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd og personangrep.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.udi.no/ord-og-begreper/tvangsekteskap/

De 400 000 betyr ikke så mye hvis du får utdanning og kan begynne å jobbe når du er 21 -22 år gammel. Du kan også ha deltidsjobb mens du studerer.

Du blir faktisk presset til å gifte deg. Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Du trenger ikke å gjøre en stor sak ut av dette.

Det beste er hvis du får studieplass lang fra familien din... Flytt ut, hold litt avstand, kom på besøk i ferier. Finn deg en kjæreste :)

Anonymkode: 18acd...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du hvitvasking pengene?

Anonymkode: d82e5...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troll...

For det første gir det ikke mening siden ST må dokumentere inntekt over tid for å få familiegjenforening. For det andre høres ikke ST ut som en presset 18 år gammel jente, men en person som bare ønsker å provosere.

Anonymkode: b9fe9...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. mai 2016 at 21.46, O.G. skrev:

Kjenner jeg blir mer enn bare litt irritert på at TS faktisk vurderer slikt seriøst istedet for å melde til politiet hva de her prøver på.

Det er jo hennes egne foreldre. Du har vel litt mer empati enn det her?

Anonymkode: a43f6...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo hennes egne foreldre. Du har vel litt mer empati enn det her?

Anonymkode: a43f6...d73

Empati for foreldre som vil selge jentungen for cash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27.5.2016 at 15.36, AnonymBruker skrev:

Det er ingen bekymring for sex press eller no sånt. Vi vil ikke bo sammen en gang. Jeg vet de som har gjort dette som 18åring har meldt flytting av adresse til personen som betaler for dette. De har et rom der den fra Vietnam bor i alene, jeg vil da forsette å bo hjemme til dette er ferdig. Kjøpe meg en et-roms leilighet som jeg leier ut for de åra som trengs før vi kan skilles...

Et par års minimal med jobb som kommer til å gi meg ca 600-800k når alt er ferdig. Jeg tror det er 3år? usikker. Men uansett hva jeg gjør de 3 neste årene så kommer jeg ikke til å sitte med 600-800k om 3 år, men kansje t.o.m en stuidegjeld..... Skjønner dere hvorfor det frister nå? Det er utrolig mye penger for en 21åring :ohmy:

Anonymkode: 1c926...855

Jeg kan forstå at pengene frister. Men for meg hadde dette likevel vært helt uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...