Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle tatt han med og nakenbadet med han i en foss med papegøyer flygende rundt og sommerfugler og regnbuer og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ER så deilig. Og at han er britisk gjør det ikke vondere. Til og med når han drikker sitt eget piss er han HOT. Come to mama, så skal jeg stelle peeeeent. At han har en smashing kone og unger og sånt bare glemmer vi litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, han er ikke ille. Men ikke helt min type, så du får ikke konkurranse herfra. =) Om ikke annet. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Raven Emerald skrev:

@Cata Var nå ikke sånn at jeg tenkte å spise deg, da, men at vi spiser de andre. =P 

@Silfen Du burde gi ham et bad... =D

@Raven Emerald kan jeg være sikker på at det ikke bare er noe du sier for å få en mer velvillig innstilt frokost? Men jeg er enig med deg i at @Silfen burde gi han der Bear'en et bad og hun kan få ham for min del også. Ikke helt "my cup of tea" han der. Dessuten synes jeg drikkevanene hans virker sære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cata skrev:

@Raven Emerald kan jeg være sikker på at det ikke bare er noe du sier for å få en mer velvillig innstilt frokost? Men jeg er enig med deg i at @Silfen burde gi han der Bear'en et bad og hun kan få ham for min del også. Ikke helt "my cup of tea" han der. Dessuten synes jeg drikkevanene hans virker sære. 

Ja, tenke seg til om han skulle arrangere romantisk aften, da... Med biff og en fin flaske..urin..? Ew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var vann i jungler, jeg? Er ikke jungel bare et annet ord for regnskog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten finner jeg det bekymringsfullt at du bruker ham som rettesnor når det gjelder å ta deg fram i skauen hvis han også har det med å gå seg vill. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Cata skrev:

Dessuten finner jeg det bekymringsfullt at du bruker ham som rettesnor når det gjelder å ta deg fram i skauen hvis han også har det med å gå seg vill. 

Det var et meget godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir jo droppet midt i ødemarken og så må han finne veien ut på egenhånd og overleve på veien. Og det er vann i jungelen, men ikke alt vann er drikkbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens: Dude sender dick pick. Silfen sier; haaaaallo, ikke send sånt da, voksne mannen! Dude sier silfus er en sur bitterfitte.

I just don't get it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den logikken fløy over hodet på meg. Så du er bitter når du ikke vil se snabben til en fyr?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...