Silfen Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #1261 Del Skrevet 25. oktober 2016 Verry scarry indiiid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1262 Del Skrevet 26. oktober 2016 På tide med en kroppsoppdatering. Jeg må kutte ut snopingen. Hjelper ikke å gå flere mil i uken når jeg likevel legger på meg. Bare et par kilo, men det er et par for mye. Sååååå ... til uken ... er det innstramninger. Jeg buuurde trene styrke, I know, I know. Men det er såååååå kjedelig, vil ikke, gidder ikke, dessuten er det VONDT. Fucker opp alt i ryggen, ikke tull engang. Kanskje jeg skal slå meg på den derre 30 days yoga challenge, tror den ligger på youtube. Problemet er bare at jeg har fått et så jævlig svært pallebord som kidsa kom med, strålende fornøyd, ett fett at det ikke er gulvplass igjen liksom. Kanskje jeg kan bedrive yoga på pallebordet. Det er stort nok. Bare låse hjulene på det og vips, yogaheaven. Alle valkene mine kan dette ned mellom sprekkene så blir det gratis massasje. Og fliser. Deilig. Anyways, den nesten nakne sannhet. Og ignorer det jævla roterommet, den der kidden rydder bare manisk når hun skal få besøk. Ett fett at mor trenger bruke helspeilet til bilder liksom. Sooo; 9 mnd siden magen, 3 og en halv siden lårene. Venter på armer/axiller. Har SÅÅÅÅÅ lyst å ta flanker/sete/boobies, men neeeeida, det er ikke nok. Asshat. Kanskje jeg skal sende en søknad et annet sted. Kirurgshopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. oktober 2016 #1263 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg synes du har en sinnsyk fin kropp jeg! Og jeg er fortsatt imponert over innsatsen du har lagt ned. (døde litt på meg over yogabordet, bare du ikke få flis i puppen så ) Synes forresten du har veldig fine tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1264 Del Skrevet 26. oktober 2016 Tær faktisk. Jo takk , kroppen er helt grei. Men det er så annoying at den er halvfikset liksom. Blæh. Lottoen detter sikkert inn til helgen. Hvordan er din form da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. oktober 2016 #1265 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg er kresen på tær, så ikke ofte jeg synes tær er fine! Jo, jeg skjønner hva du mener med halvfikset, men samtidig så er kroppen din veldig fin nå. Håper du ikke har tenkt å legge inn giga silikonpupper? Det er ikke no særlig synes jeg... Formen min er mye bedre Toppers form skal jeg ikke skryte på meg. Var på MR med kontrast av tynntarm igår, og jeg måtte ta en ekg og ultralyd av hjertet pga himla høy puls. 120 i hvilepuls når jeg våkner om morgenen liksom. Men hjertet var bra, så da er det bare det at kroppen må komme seg etter den kraftige trøkken jeg hadde. Dessuten blir jeg stressa av at mannen så og si sitter klar med stetoskopet straks jeg våkner.. Crp var på 30 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1266 Del Skrevet 26. oktober 2016 Ingen silikon her, har bare lyst på løft. Er jo på opgruppe på fb og det eeeeeer så mange som får så stygge pupper. Rett og slett fordi de er altfor store. Ser helt monstrøst ut. Mest av alt har jeg lyst på løft fordi jeg kan slippe unna bh. Det hersens plagget bidrar til å ødelegge ryggen min. Er himmelsk å ta det av når jeg kommer hjem. Så bra at du er bedre da. Skal bare se det går seg til etter hvert. Greit å få sjekket hjertet når det går litt amok, ikke minst fordi det er jo litt scary med hjertegreier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2016 #1267 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg skulle gjerne skjært av puppene å kastet de på hav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1268 Del Skrevet 26. oktober 2016 Tror nok de ikke blir kastet på havet fra kirurgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. oktober 2016 #1269 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg er lei av å vise puppene til alle og enhver på sykehuset.. Føler snart at alle kollegaene til mannen min har sett de.. Det går jo an å være litt diskret når man skal lytte på en pasient istedet for bare å knappe opp hele sykehusskjorta og brette den til side liksom. Orket ikke ligge med bh på meg. Bh er kjipe saker. En ting iallefall, når man mister vekt så er puppene det første som forsvinner. Og rumpa. Haha, havet du liksom Severus, synes jeg ser en feit torsk som spiser pupp til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1270 Del Skrevet 26. oktober 2016 Bruker aldri sykehusskjorte. Bruker singlet. Da har de fri tilgang til armer og lytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. oktober 2016 #1271 Del Skrevet 26. oktober 2016 Det tenkte jeg ikke på.... har dog en mistanke om at singleten ville blitt dratt opp likevel. Jeg svømte i sykehusskjorta for den var så stor, så tilgang til brystkassen var grei egentlig. Jaja.. fikk nå luftet puppene litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1272 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Du må da være dreven på sykehus . Endret 26. oktober 2016 av Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. oktober 2016 #1273 Del Skrevet 26. oktober 2016 Ikke så ofte jeg er innlagt, bare innom og får sydd sammen hjemmeuhellkløning sånn innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1274 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hehe, jeg har ikke så mye av det, men innleggelser kan jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2016 #1275 Del Skrevet 26. oktober 2016 De gangene jeg har vært på sykehuset så har sykepleierne leita opp ei skjorte som var mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. oktober 2016 #1276 Del Skrevet 26. oktober 2016 Men @Silfen, har du turkamerat eller herjer du fjellheimen alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1277 Del Skrevet 26. oktober 2016 Begge deler, OG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. oktober 2016 #1278 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvordan går det med adhd-jack´en da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 26. oktober 2016 #1279 Del Skrevet 26. oktober 2016 Så fin du er, Silfen! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1280 Del Skrevet 26. oktober 2016 Takk, Raven. :D Den adhdjacken er bare herlig. Men han ble grundig satt på plass av den jeg passet. Skikkelig nappet i nakkeskinnet og klynk klynk. Haha, bitches ass! Nå skal jeg finne sengen. Har lovet meg bort til en heller våt tur i morgen. Gjesp! Vært så bortskjemt med fint vær at nå som det er kommet regn så blir ALT et ork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå