Cata Skrevet 18. juli 2016 #681 Del Skrevet 18. juli 2016 26 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Forstår du ikke blodårer heller? V-form og synlige blodårer på armene er sammen med hender mine to hoved-mhm-er. Hender skjønner jeg, men blodårer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. juli 2016 #682 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Jeg gir blanke i V-form, men synlige blodårer og sener samt store hender synes jeg er fint! Har også lyst å se Tarzan-filmen...prøvde å få med meg størstejenta før hun stakk til London, men hun var ikke så gira. Hva er aldersgrensen? Kanskje jeg kan få med meg 13-åringen Overlevde første dagen etter ferien! Såvidt. Dagvakt på en mandag etter 4 uker fri er bare...ja...trodde jeg skulle svime av da klokka ringte litt over 5. Dessuten var det ei gammel dame som stakk av fra meg idag....dura ned med heisen og løp ut på gaten, og fortalte noen totalt fremmede på gaten at hun ble holdt som fange i femte etasje. Oh Joy... bra start på uka liksom. Endret 18. juli 2016 av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #683 Del Skrevet 20. juli 2016 Da er jeg 16 dager postop og siden dagen har begynt med en haug med sitroner og jeg er tom for sukker slik at lemonade utgår, så tenkte jeg at jeg skulle skifte tape og se hvordan det stod til. Og der var det jo nydelig helt til siste fem cm med tape skulle av. Litt puss og litt lukt. Fikk pirket ut et sting så håper det er hva som har irritert. Vært sårt der hele tiden men det ligger og gnager i trusekanten. Pleier polstre med kompresser der og da har det vært greit. Må vel ringe legen og se om det ikke skal bli tatt en infeksjonsprøve. Lite villig til å la dette utvikle seg. Og seff, bilder. Øverst mot trusekanten her er det hvor det er litt icky. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #684 Del Skrevet 20. juli 2016 Hurrah, fastlege OG operasjonssted har sommerstengt. Love life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #685 Del Skrevet 20. juli 2016 Ringte substituttlegekontor og skal se det an til i morgen. Det væsket ikke etter jeg fikk vasket av det, så jeg håper det kun er stinget som lå der som irriterte. Er det væske der når jeg våkner skulle jeg ringe de med en gang, så det virket nå som de tok det seriøst. Fingers crossed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. juli 2016 #686 Del Skrevet 20. juli 2016 Forhåpentligvis så er det bare stinget som har irritert! Du får nesten bare ligge sånn i trusa å la den biten hvor det er irritasjon få luft Luft er bra. Krysser fingrene her også! (tenkte å skrive tærne også, men det klarer jeg fysisk ikke å gjøre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #687 Del Skrevet 20. juli 2016 Jah, luft er bra. Men måtte ut i solen. Får lufte på sofaen i kveld, skal jo ikke gå rundt uten kompresjon. Men ellers ser det bra ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. juli 2016 #688 Del Skrevet 20. juli 2016 Ser veldig bra ut Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. juli 2016 #689 Del Skrevet 20. juli 2016 Så veldig bra ut. Rasebein coming! Håper det irriterte området blir blidere nå når stinget er vekk så du slipper mer fiksing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #690 Del Skrevet 20. juli 2016 Jah, hoping too. Men det er iallfall sol. So nice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #691 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg ER SÅ LEI tights. Jeg hater tights. Jeg skal brenne de! I dag lå jeg en time på sengen og luftet lårene mine. Det var så deilig. Bare noen dager igjen til jeg lovlig kan sove uten kompresjon. Jeg skal sove HELE døgnet, kødder ikke, sove sove, gi meg sovepiller liksom. Skal aldri stå opp. Sa jeg at jeg var lei tights? JEg er det altså. Ganske. Skal BRENNE de. Eller selge de. *fattiglus* 3 uker og 3 dager igjen. Jeg teller ikke ned. Neida. Joda. Men like happy, ser ut som en fudgings gymrotte hele dagen. Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #692 Del Skrevet 22. juli 2016 Og så finner jeg ikke den hvite BHen min! Fatter og begriper ikke hvordan jeg alltid kan miste BHer. Det er jo ikke som om noen TAR dem av meg liksom (I wish). Greit nok at sokker forsvinner, men BHer? Nå er det en råsa og en hvit som er borte. Noe som betyr at jeg bare har svarte igjen og dermed blir slutty siden jeg går med mørk BH under lyse klær. Er nok et BHtroll i huset. :skuler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. juli 2016 #693 Del Skrevet 22. juli 2016 Du blir i allfall sporty! Vel, tights-sporty da. Den svarte BH'en saboterer muligens inntrykket litt. PS: Har vaskemaskinen tilfeldigvis fordøyelsesbesvær?Det kan forklare et og annet om BH'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. juli 2016 #694 Del Skrevet 22. juli 2016 PS2: Hvordan gikk det med stinget? Eller ikke stinget? Eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #695 Del Skrevet 22. juli 2016 Den har faktisk det. Men jeg har sett dem skjønner du, og ikke vasket dem siden. Så det er ikke derfor vaskemaskinen bråker. Jeg får ikke sett på det før jeg er litt mer funksjonabel, siden vaskerommet er jævlig trangt og tørketrommelen står oppå. Tar ikke sjansen til løfting og faenskap nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #696 Del Skrevet 22. juli 2016 Ah, jeg fikset mer i går. Fant to løse sting inni der og klippet dem og fant en knute i enden og klippet den også. Så nå ser det bra ut, mindre rødt allerede og ikke like irritert. Har lagt kompress på og tapet over, så tror det skal gå seg til. I fix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. juli 2016 #697 Del Skrevet 22. juli 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Ah, jeg fikset mer i går. Fant to løse sting inni der og klippet dem og fant en knute i enden og klippet den også. Så nå ser det bra ut, mindre rødt allerede og ikke like irritert. Har lagt kompress på og tapet over, så tror det skal gå seg til. I fix. Jah, jeg skjønner jo det av signaturen din! *peker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #698 Del Skrevet 22. juli 2016 Hahaha, det er en helt annen type dåktår da. :D Hvordan går det med fjelltur og kart? Funnet noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. juli 2016 #699 Del Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Hahaha, det er en helt annen type dåktår da. :D Hvordan går det med fjelltur og kart? Funnet noe bedre? Mnei, fjellturen (den ene) blir jo ikke før jeg tar ferie om 2 uker, så da skal jeg gå meg vill med stil. Eller ikke. Har kjøpt kartmappe da, så jeg i det minste kan ha kartet framme. *fremskritt* Og jeg skal ha med utgammel GPS så jeg i det minste kan backtracke meg selv tilbake til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2016 Forfatter #700 Del Skrevet 22. juli 2016 *ler* Ser frem til oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå