Gå til innhold

Mann som betaler for date?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor ofte inviterer du?

Anonymkode: f3182...6d7

Husker ikke, altfor lenge siden jeg har vært på date:laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Tasia skrev:

Såpass ja. Personlig så liker jeg bare å bli tilbudt det fordi jeg syns det er koselig og vitner om gode verdier, ikke fordi jeg ser på meg selv som en hore :) Og når jeg tilbyr meg å betale, så ser jeg ikke på daten som en hore heller. 

Er det ikke gigolo det heter?

9 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det er såklart greit å bli påspandert av og til, har aldri sagt noe imot det og sier også at om han betaler denne runden kan hun betale neste. men at det skal være en selvfølge eller en norm at mannfolka betaler, stiller jeg meg kritisk til. Poenget med mitt tidligere innlegg var at man bør tenke litt kritisk. Ikke alle spanderer utelukkende fordi de er greie, snille og søte, noen har en agenda og en forventning. Og ikke alle damer som tar imot en gratis middag eller x-antall øl på byen har større interesse i den som betaler enn nettopp det å få betalt for seg. 

Skulle diskutere dette innlegget men det mangler substans. Det er riktig etikette på nett å komme med bombastiske bastante påstander slik at man kan føre en opphetet debatt.

Gjest Tasia
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Skulle diskutere dette innlegget men det mangler substans. Det er riktig etikette på nett å komme med bombastiske bastante påstander slik at man kan føre en opphetet debatt.

Ordet du tenker på er nok manerer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid ment at det skal være likt. I begynnelsen deler man. Etterpå kan han eller jeg finne på  å spandere på hverandre når vi føler for det. Fikk meg en kar som alltid ville betale. Syns det var merkelig. Jeg tenkte at det var greit, siden vi var i fast forhold. Jeg sparte alle pengene jeg IKKE brukte på dates og kjøpte dyre gaver til han.. 

Da kjøpte han bare dyre gaver til meg:klaske: 

Anonymkode: 52a9e...588

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
6 minutter siden, amativeReflection skrev:

2 minutter siden, Tasia skrev:

Mm, næh., å påpeke at noen andres meninger eller argument mangler substans går mer under hersketeknikk og å være frekk, enn etikette og manerer.  

Skrevet
3 minutter siden, Tasia skrev:

Skjønner ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Mm, næh., å påpeke at noen andres meninger eller argument mangler substans går mer under hersketeknikk og å være frekk, enn etikette og manerer.  

Ah, nå skjønner jeg plutselig hva hun mente.

Men det siste avsnittet var åpenbart sarkastisk, var det ikke?

Gjest Tasia
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg svarte AR på om jeg tenkte på gigolo. 

Gjest Tasia
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Skjønner ikke. 

Det tviler jeg ikke på pjuskis

Skrevet
1 minutt siden, Tasia skrev:

Jeg svarte AR på om jeg tenkte på gigolo. 

Du sa hore, hore impliserer vel at det er en dame/jente? Gigolo er en mannlig hore, med mindre du er lesbisk ville gigolo vært et adekvat substitutt (og et bedre alternativ) enn hore.

1 minutt siden, Tasia skrev:

Det tviler jeg ikke på pjuskis

Da får du forklare det til meg pus

Gjest Tasia
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Du sa hore, hore impliserer vel at det er en dame/jente? Gigolo er en mannlig hore, med mindre du er lesbisk ville gigolo vært et adekvat substitutt (og et bedre alternativ) enn hore.

Da får du forklare det til meg pus

Her på bøgda sier vi hore om begge kjønn. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Tasia skrev:

Her på bøgda sier vi hore om begge kjønn. 

Noen ganger er jeg utrolig nysgjerrig på hvilken dialekt du snakker. 

Gjest Tasia
Skrevet
Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Noen ganger er jeg utrolig nysgjerrig på hvilken dialekt du snakker. 

Her går det i den dannede dagligtale. 

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å spleise, og jeg synes det er helt greit at den som inviterer spanderer. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd at en mann ikke betaler. Tar selvfølgelig imot. Føler uansett ikke noen forpliktelse til noe mer. 

Anonymkode: 97ea6...1f8

Skrevet

Jeg er student og han er rik, så han betaler.

Hadde det vært omvendt hadde jeg selvfølgelig betalt.

Ei venninne av meg har ekstremt lite penger, dårlig jobb og økonomi, dater en rik (i følge henne selv) skuespiller, og han betaler ikke en dritt!! Han inviterte henne med på en tur til Italia til høsten - det må hun jaggu betale selv!

Men tilbake til middag - jeg setter pris på å bli spandert på, absolutt. Samtidig har det hendt at jeg har kjølt togbilletter til oss begge f.eks, som en søt gest.

Syns alt det der kommer helt an på - det er bare å tilby seg eller bli enige dersom begge har god råd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...