Sh999 Skrevet 24. mai 2016 #1 Skrevet 24. mai 2016 Hei! Lurer bare på om det er noen her inne som vet litt om rus enten dere har vært der selv, eller er pårørende? Jeg blir så forvirret av min eks som ruser seg og har levd på "gaten" i 3 mnd nå. Måtte jo kaste han ut pga vi har et barn som IKKE skal oppleve rus i hjemmet! Har ikke hatt mye kontakt disse mnd og han har sagt at han ikke har de rette følelsene for meg osv, at jeg må gå videre! (Jeg elsker han enda) men så i forrige uke kom han og ville ha hjelp, sa han elsket meg osv.. Jeg blir så forvirret?! Kan ikke tro at han bare bruker meg heller.. Og er det fordi han har rust seg på noe at han plutselig ble så kjærlig ? Sukk.. Som dere forstår, dette er slitsomt, men jeg klarer ikke helt og bare slå hånden av han og tenke på meg selv heller.. What to do?
ajarRun Skrevet 24. mai 2016 #2 Skrevet 24. mai 2016 Inviter han tilbake inn og lev som en lykkelig familie i 4 dager før han stjeler fjernsynet for å kjøpe seg litt fart? Amfetamin og opiater får deg til å elske alt, spesielt deg selv på en merkelig og sympatisk måte. Amfetamin da elsker man alt, på en litt skiftende og intens måte. Men opiater da bare er det svevende og mer sånn: "Jeg er den jeg skal være" mens amfetamin er mer sånn "jeg er uovervinnelig, og jeg elsker nå". Fryktelig vanskelig å beskrive på et avsnitt. Litt off topic, er du pen?
Sh999 Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2016 1 time siden, ambivalentReaction skrev: Inviter han tilbake inn og lev som en lykkelig familie i 4 dager før han stjeler fjernsynet for å kjøpe seg litt fart? Amfetamin og opiater får deg til å elske alt, spesielt deg selv på en merkelig og sympatisk måte. Amfetamin da elsker man alt, på en litt skiftende og intens måte. Men opiater da bare er det svevende og mer sånn: "Jeg er den jeg skal være" mens amfetamin er mer sånn "jeg er uovervinnelig, og jeg elsker nå". Fryktelig vanskelig å beskrive på et avsnitt. Litt off topic, er du pen? Hei! Forstår det sånn at du har eksperimentert litt selv med div rusmidler? Virker ikke som det er amfetamin han har brukt nå. Pupillene er små og han virker avslappet/sløv. Mistenker dolcotin og heroin, samt rivotriler. Han ruser seg nok på alt han kommer over!! Takker for svar
ajarRun Skrevet 24. mai 2016 #4 Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, Sh999 skrev: Hei! Forstår det sånn at du har eksperimentert litt selv med div rusmidler? Virker ikke som det er amfetamin han har brukt nå. Pupillene er små og han virker avslappet/sløv. Mistenker dolcotin og heroin, samt rivotriler. Han ruser seg nok på alt han kommer over!! Takker for svar Du klarer ikke å se rusbruk på pupiller. Ikke effektivt iallefall. Sannsynligvis er det bare lyst der dere er. Man blir ikke hyper av amfetamin. Hvis han blander rivotril og heroin så ville du jo hørt det på at han snakker "hvalsk" (som i Finding Nemo, med den retardfisken). Rivotril er fint når man tar amfetamin da, for å roe ned, eller for å sove eller for å stoppe de psykotiske symptomene av søvnmangel. Også ypperlig hvis man vil framstå som edru, med mindre man tar for mye, da blir man amøbe.
Sh999 Skrevet 24. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2016 Har sett tydelig enkelte ganger på pupillene, knappenål små i dunkle belysning! Men som du sier er det nok tydelig at det er mange knep for og skjule/virke mest mulig normal.. Vet han har brukt subutex i mange år, røykt mm. Har jo faktisk ikke peiling på når han er helt seg selv lenger!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå