Gå til innhold

Masse røde nupper!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg barberte underlivet i dag, men nå har jeg illrøde nupper overalt!! Jeg brukte Veet sin krem, og med spade... Det sto på pakken at det var beregna bla. til bikinilinje... Og jeg skal få kjæresten over på onsdag kveld, og jeg er ganske sikker på at vi kommer til å ha sex.. Hva skal jeg gjøre for å fjerne/minske de innen da??

Anonymkode: ebdba...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent nå litt, brukte du høvel med veet krem?

Uansett kan rensende krem + aloe vera krem hjelpe.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, brukte spade som hørte til :P 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, brukte spade som hørte til :P 

Ok bare lurte siden jeg har hørt om folk som har gjort det. :P

Veet er ganske sterke greier og det er ikke alle som kan bruke den. Man bør bruke desinfiserende krem/væske før, og aloe vera etterpå har jeg blitt fortalt.

AnonymBruker
Skrevet

Veet er kraftige greier, og mange reagerer sånn. Har du fått røde nupper har huden reagert og er nå irritert. Tvilsomt om de går bort til onsdag kveld, men ville brukt en after shave gelé beregnet for intimbarbering (kan bla kjøpes på apoteket), skylt godt med kjølig vann, klappet tørt forsiktig og latt huden få mye luft, sitt en hel kveld i bare morgenkåpe f eks. Mulig det vil roe huden noe :)

vært i samme situasjon selv og måtte bare forklare... Når forholdet er nytt er det ikke så stas, men han brydde seg ikke i det hele tatt hehe. 

Lykke til :)

Anonymkode: 9bbbc...748

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Off, det ser ikke særlig bra ut... Må kjøpe after shave til det i morgen, og 1 dag blir kanskje i korteste laget!! Vi har aldri hadd sex tidligere heller... Og så er det slik det ser ut, haha!

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Off, det ser ikke særlig bra ut... Må kjøpe after shave til det i morgen, og 1 dag blir kanskje i korteste laget!! Vi har aldri hadd sex tidligere heller... Og så er det slik det ser ut, haha!

Haha uffda..! Forhåpentligvis er det noe dere kan le av, iallfall på sikt :) dempet belysning fungerer jo også ;)

Anonymkode: 9bbbc...748

AnonymBruker
Skrevet

Unirens fra Komdomeriet 🙌🏼 Fjerner nupper tvert! Søk på hjemmesidene der å les hva andre mener

Anonymkode: 26bf1...1eb

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg vill smør et tynt lag med Hydrokortisonkrem, unngå slimhinner! Anbefales kun om ikke det røde er dempet i morgen. Ellers så er det lurt å smøre på med håndsprit tilsatt glyserin (fås billig på apotek og i vanlige butikker, både før og etter intimstell. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Citronella skrev:

Jeg vill smør et tynt lag med Hydrokortisonkrem, unngå slimhinner! Anbefales kun om ikke det røde er dempet i morgen. Ellers så er det lurt å smøre på med håndsprit tilsatt glyserin (fås billig på apotek og i vanlige butikker, både før og etter intimstell. 

Støtter denne, men la for all del ikke håndspriten komme i kontakt med urinrør og skjedeåpning. Det vil gjøre ekstremt vondt.

Anonymkode: 33ad7...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...