Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvem er den mest motiverende bloggeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken blogger finner du mest motivasjon hos og hvorfor?😊

Skrevet

Våger jeg ikke så faktisk, men vedkommende har lært meg hva jeg ikke skal gjøre, for å si det sånn. 

Skrevet

Lotte, hun har så mange dype meninger.

Skrevet

Jeg synes Maren Erdvik bak bloggen fitliving er et sunt og positivt forbilde når det gjelder kosthold og treningsglede. Blid og sprudlende jente😊 Liker også fitnessnora. 

Skrevet

Sraad. Hun har lært meg at utdanning og jobb er viktig, så man slipper å operere seg/bruke clickbait for å tjene penger.

• Liker 18
Skrevet

Ichristinesunivers! Oppdaget bloggen hennes for noen få uker siden, og er nesten lei meg for at jeg ikke har oppdaget det før! Hun er kjempeflink, motiverende, og har bein i nesa. Også den kroppen da.... :rodmer:

Gjest Elyanie
Skrevet

Har ikke funnet noen ennå. Følger ingen blogger fast. Bare innom noen nå og da av ren nysgjerrighet, siden det er så mye positivt skrevet om dem her på Rampelys. Håper å finne en bra blogg i denne tråden! :)

Gjest Varma
Skrevet

Komikerfrue Marna, en blogg som er feelgood :) 

Skrevet

Inger in Dubai :)

Norsk dame som driver treningsstudio sammen med mannen i Dubai. Selv om hun er med og driver treningsstudio, og trener mye, så er hun godt plantet jo jorden. Etter at hun ble mamma, stråler bloggen av mammalykke, uten at det blir for mye klisje. Og så elsker hun sjokolade, uten å være redd for å skrive om det :D

Når hun legger ut bilder fra Dubai kjenner jeg lengsel mot storby, palmesus og drepende varme *drømme*

• Liker 2
Skrevet

Mediakaos

Jordnær og fin blogg. Hovedsakelig innen håndarbeid og kreativt, men hun deler også fra hverdagen på en sunn og moderat måte. Skriver lett, humoristisk og ironisk, når hun tar opp mer alvorlige tema. 

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Mamsi

Hun inspirerer meg til å tenke selv og til å skrive litt selv iblant :)

• Opprett ny...