Gå til innhold

One night stands på hotell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lette litt rundt på nettet uten bli noe særlig klokere. Jeg skal om ikke så lenge tilbringe en god periode på hotell i en ny by, grunnet eksamen. For å få tiden til å gå tenkte jeg å bruke litt tid på apper som tinder, happn og slik, hvor jeg er noe aktiv. (Jeg har også andre tidsfordriv :P)

Det jeg lurer på er hvordan stemningen er for å "ta meg seg sånt" på hotellrommet. Særlig med tanke på de ansatte i resepsjonen og naborommene. Hvor sosialt akseptabelt er det å ha sex, mulig høylytt, på hotellrom? Vil de ansatte kreve at hun også betaler for rommet, eller?

Jeg vil selvsagt holde meg langt unna prostitusjon og overgrep e.l.

Er det noen med erfaring eller tanker rundt dette ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex på hotell er normalt, ingen reagerer på det og ingen vil kreve at hun betaler om hun overnatter. En stor del av verdens affærer finner jo sted på nettopp hotellrom. 

Anonymkode: 004c9...3b8

• Liker 5
Skrevet

Har gjort det selv.

Og som den over meg sier, så skjer en stor del av verdens affærer på hotel

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ekstra kostnader.Kos deg, du :) 

Anonymkode: 8a866...690

• Liker 1
Skrevet

Takk for hyggelig og kjappe svar, mer enn hva man forventer på de endeløse forum rundt om på nettet:)

Skrevet

Du skulle bare visst, hvor vanlig det er.

Det skjer hele tiden.

Skrevet
1 time siden, Martin90 skrev:

Det jeg lurer på er hvordan stemningen er for å "ta meg seg sånt" på hotellrommet. Særlig med tanke på de ansatte i resepsjonen og naborommene.

.......som om ansatte på hotellet bryr seg eller har noe med det å gjøre........... hvor bortkommen er det mulig å bli.

Husk kondom så vi slipper å reprodusere slike

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Gorgonzola skrev:

.......som om ansatte på hotellet bryr seg eller har noe med det å gjøre........... hvor bortkommen er det mulig å bli.

Dette hadde vært tilstrekkelig, men takker for tilbakemeldingen ;)

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Martin90 skrev:

Dette hadde vært tilstrekkelig, men takker for tilbakemeldingen ;)

Whatever floats your boat

• Liker 1
Gjest Klopp
Skrevet

Har ofte sex på hotell jeg. Av og til betaler jeg rommet, av og til jentene, og av og til begge. Blir ofte gris, men det er vaskedamene sin jobb og vaske bort. Tror nok de er vant med litt sperm, og kvinnelige safter her og der. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt med menn på hotell der vi ble stopped i resepsjonen og fikk beskjed om at rommet kun var for én person. Dette var fordi han skulle late som om vi var sammen ved å holde rundt meg og spilte utrolig dårlig, og da ble de oppmerksomme på det. Ellers har jeg blitt med på hotell mange ganger uten at dette har vært noe problem. Hender jeg spiser frokost der før walk of shame også, for hotellfrokost er godt :laugh:

Har aldri fått klager på lyd. Tror det skal være ganske ille før det blir et problem.

Anonymkode: 7072e...92b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som svarer uten å ha peiling? På de fleste kjedehotellene blir nok ONS'et ditt stoppet i døren. Ikke bare koster det mer med fler på rom, det er stor forstyrrelse for andre og det er veldig strenge brannregler så de må vite hvor mange som er på hotellet. Du hadde ikke fått med deg noen inn hos meg.

Mvh. Nattevakt

Anonymkode: 1058f...c94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Gorgonzola skrev:

Frekk i kjeften og tar feil, fin kombinasjon.

Skrevet

Har hatt mye hotell-sex, kan vel ikke si noe annet enn at det er veldig vanlig og jeg kjenner noen som jobber på hotell som også sier at det er helt akseptabelt med ONS på hotell. Bare ikke prostituerte eller noe ulovlig så kan du gjøre det aller meste.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som svarer uten å ha peiling? På de fleste kjedehotellene blir nok ONS'et ditt stoppet i døren. Ikke bare koster det mer med fler på rom, det er stor forstyrrelse for andre og det er veldig strenge brannregler så de må vite hvor mange som er på hotellet. Du hadde ikke fått med deg noen inn hos meg.

Mvh. Nattevakt

This. Svært mange hoteller krever at alle som oppholder seg der må sjekkes inn pga brannsikkerheten. Endel nekter besøk på rommet etter et visst klokkeslett, f.eks 23. En del krever tillegg i prisen hvis det er enkeltrom/bestilt til en person. Dette gjelder mange hoteller (men ikke alle). 

Mvh hyppig hotellgjest. 

Anonymkode: c4b9b...a80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok stoppet ONS'ene i døra jeg og. Som nattevakt skriver handler det mye om brannsikkerhet. Det er også det visse regler som skal følges om hvor mye bemanning det skal være i forhold til antall boende personer på hotellet. Sjenanse i forhold til andre gjester er også et aspekt. Dere som tror dere ikke sjenerer andre tar nok kraftig feil. Det er bare det at mange synes det er pinlig å klage på sexlyder før de skal dra. 

Anonymkode: f8cc6...052

Skrevet

Jobbar også som nattevakt, på et lite hotell på bygda. er det lite folk på hotellet og ledige naborom er det berre å kjøre på for min del. Noterer ned i boka at det er en ekstra person på rommet i forhold til brannsikkerheit. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 23. mai 2016 at 1.15, AnonymBruker skrev:

Mvh. Nattevakt

Nå vet ikke jeg hvor du jobber, men når jeg har bodd på hotell og kommet inn etter byen er det ingen som har sjekket at jeg faktisk har rom der eller at rommet er booket for to. 

Jeg har bodd på de fleste kjedene i de store byene i Norge. 

Det er kanskje lettere å følge opp på de litt mindre hotellene på litt mindre steder? 

Regelen er jo der for en grunn, men den er nok litt for vanskelig å følge i praksis.

Anonymkode: 939fa...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...